Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 757 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-01-04

HEj på er idag har saijten inte fungerat på många timmar gick ut vid fem och prövade nej nej Nu först behagar den fungera ska gå tillbaka till stallet för herrarna fick stå ine och äta idag för det stormar så     Ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon!

Idag blir det segt, har sovit jättedåligt för det blåser så man tror att taket ska lyfta. -0.5 ute men känns mycket kallare. Idag får vi se om den garderob vi impulsköpte igår blir ihopmonterad. behöver hämta hem de sista hösilagebalarna också innan det blir för mycket snö.

Ha det bra.

Tittut
0

Hellojs!

Det är trist när det inte funkar här på forumet…

Jag skall till husläkaren idag och kolla mitt öga. Hoppas de hittar nåt skräp. I kväll ska jag och syrran åka till Sigtuna och titta på Arn, så jag hoppas att jag ser nåt då…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här har vi lyckats vakna före nio! Det ser mulet ut, det är halvljust och fyra minus just nu. Jag ska börja med att anfalla diskhögen, och så är det alla smådjur som vill ha rent. Kanske hinner vi ut med någon häst också om man har tur. Det blir ju ljusare och ljusare för varje dag.

Pernille-G
0

Godmorgen! Här är det storm! - bara några minusgrader men upp till -15 i vindkasten och porten till ladan höll på att blåsa bort. Alla pojkerna stod inne i sina vindskydd i morse. Det är första gången i vinter de har gått in. Nu skall jag hämta ved medan jag väntar på veterinären som skall ge Dansa och Loke första botulismvaccinationen.

[Croneld]
0

God morgon! Ja visst blir det kallt när det blåser. Jag njuter också av ljuset snön för med sig och att det hela tiden går mot våren. Idag ska jag åka på middag hos mamma i Sundbyberg, där jag delvis växte upp. Sen blir det ev bio för oss med.

Ha det så gott!

ryttarn
0

Godmorgon!

Även här blåser det ganska bra så stora lösdriften var full av hästar i morse. Känns skönt att det kommit lite snö och lyser upp i vintermörkret. Nu går det iallafall mot ljusare tider, även om det går sakta….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

MagganS-B
0

God Kväll…..Stormiga Gotland! Stämmer bra i dag, säkert minst 15 m/sec tillsammans med minusgraderna blir det säkert ca. -10 grader i vinden, usch! Har varit på resande fot nästan hela dan, så det har inte blivit mycket annat gjort.

OM det skulle bli lite lugnare nån dag så kanske det kan bli nån vinterbild med pållarna…..Jättebra idé med almanackan…..

Tittut
0

Ingen bio för mig ikväll, eftersom jag suttit på ögonakuten på St Eriks sjukhus i Sthlm hela dagen. Men nu är timotejfröet borta och obehaget med det, så det blir bio i morgon istället!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

garrilina
0

#8 Vad skönt för dig. Ser fram emot ett nytt vardagstrams.Skrattande

juliapettersson
0

Godkväll. Vaknade med nackspärr. Har legat i sängen hela dagen och inte kunnat röra mig, suck. Nu när det äntligen började släppa, tänkte jag ta tag i mitt stora skolarbete, hade skrivit 5 av 6 sidor. Då hade brorsan formaterat hårddisken och arbetet var puts väck. Mycket trevlig dag!

F.ö har det varit underbart väder här med solsken, först nu det har börjat blåsa.