Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: allmänt
Läst 646 ggr
[Tjiwi]
0

Rosor till Liselotte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ge en stoooor fång med rosor till Tittut-Liselotte- för att hon engagerar sig så himla mycket här för oss andra, dessa julnötter, mellandagstips, värsta bilden och gissa-vem forumen tycker i alla fall jag är TOPPEN!! Jag hoppas du orkar ett tag till för det är alltid spännande att gå in här tack vare det……..

Ticketack från Ia Glad bilden är från i somras, Grus 28 år med sin lilla bästis Ull 3 år…

GAJarhult
0

Jag ger gärna rosor till liselott oxå. Du ger så mycket kunskap till oss allaGlad

Mixie
0

Rosor härifrån med ;)

//Mickan

Tittut
0

Tack snälla ni!

Jag tycker ju detta är så skoj själv, och är det så att ni tycker det är kul också, så är det inga bekymmer!

Sitter just nu och klurar på nästa karamell…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

SigneK
0

Jag är med också! Heja Liselotte, det är jätteroligt att gissa. Har faktisk en ide till en "karamell". Om man skulle ta ett antal halvsyskon, och så fick man gissa vilken hingst (eller sto) de var efter?

[Croneld]
0

Håller med, dessa gissa-bilden-tävlingar är mycket roliga!Skrattande

karisma
0

En Lila Bukett från oss på Karisma som alldrig hittar glasögonen när det är dax att gissa häst eller folk får alldrig ihop alla rätt Men roligt är det med alla karameller så fortsätt snälla Liselotte

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

Instämmer med rosorna till dig Liselotte.                              Det är en jättekul ide. Jag har ju noll koll så det är svårt att vara med och gissa men man lär sig på att kolla trådarna, bygger med andra ord upp lite istället när det gäller kunskapen.

Upptäckte nyss att jag faktiskt hade kunnat Bus-Oskar på gissa-vem-del-tre men då var det för sent Agge hade hunnit före.

alpros
0

Jag vill också passa på att tacka för dem roliga och intressanta uppgifterna vi får!

juliapettersson
0

Jag tackar också, det är verkligen underhållande!