God Morgon 2008-01-01
God Morgon och God Fortsättning på det nya året Det börjar som det slutade med regn och grått i roslagen, det sköts raketer som alldrig förr vilket himmlaspel. Hästarna tog det med ro och stod och glodde på himmlen de i stallet låg och sov så alla fick extra hö därav sovmorgon men nu är det just så jag ska gå ner till dem. Ha det gott på årets första dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Hästarna verkar ha tagit det lungt inatt, men det sköts ju inte så mycket här ikring heller. Tillomed hunden var lugn.
Nu har hästarna gått ut, och är jätteglada över all snö som kommit sedan dom gick in igår. Alla var glada och rullade runt i snön!
Ha en bra dag och ett gott år!:)

Godmorgon och god fortsättning på det nya året.
Här i Eksjö har det snöat lite lagom så att allt är vitt och vackert. Väntar rapport hemmifrån hur det har gått med hästarna inatt, men det har aldrig varit några problem förut så det har säkert gått bra nu med…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
God morgon och god fortsättning på det nya året!
Nyårsaftonkvällen avnjöts med god mat och så spelar vi alltid TP i lag. Men vi konstaterade att det vore dags att köpa det senaste spelet med lite nya frågor. Jag har varit och släppt ut hästarna och det var lite mer att mocka nu när alla hade stått inne i natt. Alla sover i huset, vuxna och barn, det blev väldigt sent för alla. Jag myser att det är tyst i huset och ska ta mig en stor latte.
Ha det bra!

God morgon och god fortsättning! Här är det också lugnt i huset, bara jag och Peter uppe än så länge. Hästarna var uppe vid huset inatt när det smällde som värst, det var mycket fyrverkerier runt om sjön i år, egentligen borde man ju gå ihop och samlas på ett ställe. Grannens ena hund var här och försökte springa in i vårt hus… Peter ska iiväg och jobba, och annars ska vi inte göra något särskilt
God Middag, och god fortsättning på 2008! Här är tyst och lugnt, vi har sovit länge, var hos min bror och svägerska på nyårsfest med mycket mat, champagne och fyrverkerier…..Äldste sonen sover, kom hem 06.00, den andre har inte kommit alls…..Kjell har åkt till sin pappa och här sitter jag! Det regnar med lite lite snökorn i, vi håller tummarna för lite mera snö och lite kallare!