God morgon 2007-12-30
Oj föst idag igen och jag som varit ute redan Roslagen bjuder som vanligt på regn och grått inga nyheter på vädret Det är så tråkigt att alltid hålla på med blöta hästar och ha lera upp till knäna
Så min nyårsönskan blir bättre väder ha det gott i stugorna näst sista dagen på året
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Ja oj vad blöt jag blev nu på morgonkvisten, behöver inte duscha!
Ha det gott<1
Här regnar det också. Mina så vanligt torra hagar börjar bli geggiga och kusarna såg lagom roade av att gå ut.
Ska snart fara iväg och jobba. Hoppas det blir lika mycket att göra idag som igår, så att dagen går fort.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Godmorgon ute i landet !
Här har vi fått snö inatt ialla fall en 2-3 cm , det blir ju vitt och fint och hästarna verkar också gilla det , för nu busas det i hagarna igen.
Ska jobba lite på em och köra en par hästar , men först ska jag köra 2 st här hemma
Ha det bra alla, jag önskar att ni som inte fått snö också snart får lite
God förmiddag får väl jag säga då! Här är det…tro det eller ej….klart väder, rktigt ljust ute för första ggn på länge. Ingen sol ännu men det är som den vill fram….ska dricka kaffe nu och sedan blir det ut och sätta sele på Njord.

Värst vad alla är energiska, själv har jag just stigit upp. Här är sex minus, och det har snöat litet. Idag ska jag nog packa upp sedan vi kom hem i torsdags, har inte hunnit med det. Hästarna får nof via i fomr idag med, Sara är inte frisk än, och resten av familjen är allmänt krssligockså, inte bra att åka bor och ta med sig förkylningar hem…

God förmiddag. Idag ska vi lasta Acke och åka och hälsa på Birk, där ska vi rida på långtur med dom i det stallet. Ska bli jätte kul. Hoppas bara att regnet håller sig borta just då.

Godmorgon….
Är nere i småland hos "villbon" och hennes barn för att fira nyår. Inte ett russ så lågnt ögat kan nå så det blev rejäl sovmorgon idag…. Men nog för att man saknar sina små kanaljer där hemma….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#8 Fantastisk fin bild.

Visst är det en härlig bild tagen för några år sedan. Nu längtar man lite efter snö istället för den lera och sörja som för tillfället råder.