Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 479 ggr
Tittut
0

God morgon 2007-12-27

Helt plötsligt en vanlig dag igen! Varje år samma antiklimax efter jul, ett par-tre dagar av jul sedan åter in i vardagen.

Jobbardag på brädgården, så jag skall ägna morgonen åt att nita och förhoppningsvis skicka iväg lite pass åt dem som väntar.

Är framme vid den 10:e december, så ni vet om ni har ngt att vänta eller ej…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

God Morgon ja visst är det vardag igen Glad att det inte regnar grått och +4 grader i Roslagen Ska ägna förmiddagen åt att jaga vet för besiktning det lär inte bara vara jag på telefon våran bästa distiktare är tillbaka efter 2 månaders tjänstledigt. Ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Go morgon, ja då är det lite vanliga saker vi ska ägna oss åt. Kanske betala räkningar, äta vanlig mat…

Till kvällen kommer hovslagaren igen, han kom aldrig sist, och ska verka mina hästar. Sen ska jag åka en sväng och hämta hö och ut och köra Manda en sväng.

Ha det så gott!

MagganS-B
0

God Morgon!

I gårkväll tog jag ett jättesvårt beslut…..att sälja Lissi som jag väntat och väntat på…..Leilus sista föl! Jag känner att jag inte orkar med att ha en unghäst som skall köras in och fixas med. Vi har ju tre andra ston dräktiga också…..Får väl se om nån intressant köpare dyker upp!

Här skall jobbas! Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Här är det grått och blåser….som vanligt får man väl säga! Veterinären kommer hit idag och vaccinerar Ull, Njord och Wilda, Tjibus tål inte vaccin så han har dispens från Ridsportsförbundet att han får tävla utan vaccin. Grus lade jag av med häromåret i samrådan med veterinären. Annars är det som vanligt, ska jobba i em. Ha det bra där ute…Skrattande

garrilina
0

God förmiddag!

Här är det +8 och blåst fortfarande en rejäl is överallt. De tre juldagarna gick fort i år igen. Sonen ska försöka få en biljett på tradera för att ta sig hem till Stockholm idag. Dottern vill in på mellandagsrea en sväng så det blir det nu och sedan stallet.

Ha en bra dag.

Norrveda
0

God kväll som vanligt. Sitter och provar min nya datorSkrattande som svågern nyss instalerade. Den gamla började säga upp sig lite väl mycket och så fort jag var inne på den här sidan hängde den sig så jag fick starta om den varje gång. Nu ska det förhoppningsvis fungera bättre.
Här har det blåst ganska bra hela dagen och då passade vi på att hämta ett spånlass på sågen. Trots täckt lass såg det stundtals ut som det snöade bakom oss speciellt när vi körde över bron Oskyldig