God Morgon 07-12-26
God Morgon alla därute…..eller god förmiddag kanske? Blev snopen när ingen skrivet en god morgon så jag får göra det för första ggn!! Grått ute igen…..lera i hagarna igen…..var är snön och minusgraderna, jag bara undrar??
God förmiddag! Jag är klar med hästarna, frukosten och nu är det en tripp ner till Stockholm som gäller. Inte till rean utan till min farmor och pappa, jag åker själv så får ladda bilen med bra musik.
Ha det gott!
God förmiddag!
Stallet är fixat och barnen hos kompisar på varsitt håll. Jag funderar på att sätta mig och göra lite pass. Synd att man inte får några helgtillägg på den här firman bara…
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God förmiddag
Sitter o väntar på mina medryttare så vi kan rida lite ponnysar

God förmiddag!
Här är alla fyrbenta inne, gårdsplanen och hagarna förvandlades inatt till blöt blank is, kom underkylt regn. Går inte att gå ens där det är slätt man ser ut som Bambi. Fick skynda oss och grusa en liten gång för att det skulle gå att komma åt höet.
Nu blir det mockning och förbereda kvällsfodret vid 14-tiden väntar julmiddag hos mor och far med bror och hans familj, sedan rullar man antagligen fram.
#2 Försök lägg på någon hundring för helgtillägg på oss som har skickat in våra papper för passen sent, vi betalar nog utan att blinka när de kommer med posten.
Hett tv tips för er som var unga samtidigt som jag…
Nu kl 11,35 börjar kultfilmen "Bugsy Malone" på SVT. Jag kommer att sitta bänkad, har inte sett den på 25 år eller nåt sånt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God kväll, har inte tid att sitta framför datorn under dagtid. Full fart med arbete utomhus medan det är ljust. Har hunnit med att verka ett par hästar idag samt lastat av ett spånlass. Tess har beställt att vi ska hämta ett nytt lass på sågen i morgon, dock var det ganska mycket kvar på kärran som hon tyckte att jag kunde ösa i säckar
slutade räkna antal vid typ 75 st!
Har även hunnit med att lyfta gipsskivor i stallet och ätit ännu en julmiddag.