Varför inte ännu mera GYMKHANA?
Jag har letat och letat äntligen hitta jag mina 2 russ (letat efter allt bilder mm) och hitta detta… En tävling med bägge tävlade -05 i gymkhana det skulle flera Russ ställa upp i kul gren fart och fullkontroll på hästen är ju ett måste. Kolla sidan så ser ni mina 2, som jag har lyckats att få.
http://www.wittgrens-dressyr.com/alleby.htm src="http://ridsport.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
jahaja ingen som gillar gymkhana? tycker det e rätt skojj iaf.

Jodå, det finns nog flera här som gillar gymkhana. Förr brukade vi ha det som pausinslag på Mälar-Russ utställningar. Då gällde alltid barbackaridning, jättekul på hästar som var sprayade för utställningen. Även vid avslutningar på läger och andra tillställningar på Sundbyholm brukar det bli gymkhanatävling.
På bilden Sussie Oscarsson på Monopol.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
De skulle vart kul :) då luddan har mkt krut i sig ;) ehehe otroligt snabb och vändbar!!
#2 vad kul att du hade den bilden! trodde inte att det fanns nå bilder ifrån den gången!
Vi brukar som sagt ha gymkhana som avslutning, det brukar vara väldigt populärt! Vore kul å hitta på ngt mer arrangerat någon gång!
Bild ifrån en läger avslutning när vi hade maskerad gymkhna visserligen på shettis, det var ganska små tjejer, så de klarade inte av att hoppa upp själva på russen!
Kul att se att "även" russ kan konkurera då jag tror att många anser dom mindre smidiga i denna sport. Jag skulle älska gynkhana när jag var yngre (nu är jag väll lite för gammal :) ) Tycker det e kul med fart och kontroll på hästen osv.

Finns väl inga åldersgränser om man vill ha kul. Ryttaren på bilden #2. är i 40-årsåldern.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Jag älskat gymkhana och jag tycker att den grenen kan bli lika stor som hoppnig
SKulle vara jätte kul