God Morgon 2007-12-24
GOD JUL PÅ ER ALLA och ha en bra helg Här i roslagen har vi +2 grader och takdropp ska nu gå till hästarna och sedan klä granen så är allt klart Ha det gott
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Nu har tomten varit här, i min strumpa låg det en bärbar dator. Jag älskar Tomten! Nu är det dags för det sista pysslet och skinka.
God Jul!
God Morgon!
GOD JUL alla!
GOD JUL alla russälskare i hela landet!!!!
Här är det vårväder med sol och plusgrader och fågelkvitter…..nada julstämmning!
Julhelgen började inte speciellt bra här. Pontus och jag har kräkts i natt, och tanken på att sätta igång och göra sill, känns lagom kul…
Hoppas vi piggnar till så det åtminstone går ner lite skinka och potatis!'
God Jul alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon och God Jul allihopa! Nu har jag gett upp tanken på en vit jul, det är +3 här och det ända som är lite vitt är frosten… Och inte blev det någon julritt imorse heller, jag har såklart en rejäl förkylning med feber och allt…Typiskt! Om bara några timmar kommer släkten så det är bäst att jag sätter fart nu!
God dag och God jul!
Jag har hunnit vara i stallet och mocka åt hästarna, sen har jag myst med Juppe och Musse, och gett väldigt mycket godis åt alla tre :)
Zolle den surpellen vill inte mysa, han vill bara ha godis… Han bokstavligen tar godiset, sen springer han iväg. Hm… Han brukar inte vara så sur, det är vintervilan som gör det. Tur för honom att han ska få börja träna imorgon ;)
Nu ska jag ta det lungt, sen blir det släkten och Kalle Anka klockan 3 :)
Ha en riktigt god och skön jul!
GOD JUL och hoppas att alla får en bra och rolig Jul tillsammans
Ha det bra Kram Ida

God kväll och en riktigt god fortsättning på julhelgen.
Här blev nattens minus 8 8 plusgrader och storm istället. Ljuslycktorna som lyste så fint ute på altanen har slocknat. Har ätit god mat och alla fyrbenta fick också något extra. Har nog varit snäll för det blev även några julklappar framåt kvällen. Enda minuset är att bordercollietiken har börjat löpa så vår unghundshane korsning östsibirisk laika-gråhund-jämte tycker inte livet är så kul.