Ditt gotlandsruss
Hej! I den här tråden kan man presentera gotlandsruss som man känner 🙂 gärna en bild på den oxå ❤️.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Dinny, hon är född 2003 och e Lon u Rinny ❤️ Hon är ganska lugn av sig men hittar ganska ofta på små bus. Jag har ägt henne i lite mer än 1 år 🙂 hon gillar inte när man spänner sadelgjorden. Hon gillar att hoppa ( inte så högt ), galoppera ( speciellt barbacka), äta , andra djur mm. Innan så tävlade hon i ponny trav men nu så rids hon nästan bara.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#4 Vad fin hon är!🥰
Vilken dröm att ha en häst…
#5: ❤️
Jag är en lyckost som råkar bo på landet och kan ha det. Skulle önska att alla skulle kunna ha det 😄
Mvh 🐾
#5 Ja,eller hur!
Men inte alla,bara dom som tar ansvaret!
Jaja,nån gång ska jag ha en häst!
#7: sant, bara dom som tar ansvaret.
Lycka till, du kommer få en häst tillsist det är jag säker på 🙂
Mvh 🐾
Tack!😊
Hej! Jag är ny medlem och jag har lite frågor och funderingar. Jag och min lillasyster ägde Djingis Khan och Archibald sedan de var föl. Jag undrar och har gjort i väldigt många år hur det blev för dom efter att vi var tvungna att sälja dom pga personliga skäl. Finns här någon som kan svara på mina frågor? Jag körde även Vienetta som var Garibaldis sista avkomma. Jag hoppas av hela mitt hjärta att de fick ett bra liv efter oss!
Mvh Åsa Malmström
#12: Sötnos!😍
Tack så mycket 🐴🐎