Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Läst 196 ggr
Asti hasti
3

Hej!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Här är min fina älskade gotlandsruss Dinny. Hon är e Lon u Rinny och är född den 11 maj 2003. Jag undrar om någon här kanske känt/träffat henne, isf skriv gärna ( skriv gärna även om du inte känt henne ).

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Niklas
1

Du kan prova att fråga på Ridsport iFokus också. Någon där kan känna till henne.

https://ridsport.ifokus.se

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Mötesplatsen för alla hästintresserade! Här kan vi utbyta erfarenheter och ta hjälp av varandra i olika situationer.
Asti hasti
0

Ok, smart

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Brunge
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0: Jag tränade henne några år, samt tävlade henne i trav! Krama henne från mig!

Asti hasti
1

#3: Åh va kul! Hon kommer få en riktigt stor kram 💖😃

Mvh 🐾