God Morgon 2007-12-21
Morgon i stugorna nu är det bara 3 dagar kvar tills allt gott plockas fram på bordet Jag hoppas ni får en trevlig helg önskar att vi kan få lite snö för det hör ju julen till He det gott
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet! Sista skoldagen för Sara, sedan blir det jullov, och vi behöver inte stiga upp med väckarklocka på flera dagar!!!! Simon fick lov redan igår, så han är spårlöst försvunnen som vanligt. Igår regnade det litet, så snötäcket börjar se malätet ut här, meen det är bara i söderlägen på åkrarna som gräset syns här och där. Halt ute på alla småvägar, tur det finns sand!

God Morgon!
Jobbade sista dagen i går, så då satte julhysterin i ordentligt. här blir det en grön jul om det inte händer något radikalt. Var plussgrader i går så det lilla vita som fanns försvann.
Ska fixa till lite här hemma sedan bär det av in till stan för att handla lite.
Ha en bra dag!
God Morgon i stugorna!
Dimman har drabbat oss + att det var snorhalt på alla vägar i natt! Vi kör saltfritt här på Gotland, som en del av er kanske vet…..
Vissa får skollov, andra börjar sin julledighet, jag börjar jobba! Olika falla ödets lotter!
Pratade med en annan Maggan i går kväll, vi efterlyser en bra hingst till sommaren MED TRAVSTAM!
Maila gärna till mig om ni vill placera er hingst på ett bra ställe!
Ha en bra dag!
God morgon!
Nyss uppstigen, har haft sovmorgon av olika anledningar. Nu väntar frukosten innan jag far iväg till sista arbetsdagen i den här svängen.
Jula lugnt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Jag har precis varit ute vid hästarna och det är så vackert ute, jag myser. Men om ett par timmar ska jag och barnen in och handla julklappar och julmat. Mannen jobbar sista dagen idag sen är han också ledig i två veckor.
Ha det så gott!

God morgon! Ingen julhysteri här inte. Har inte ens bestämt var vi skall vara på julafton. Kanske hemma i lugn och ro, eller kanske hälsar på barn och barnbarn… vi får väl se.
#3. Vi skulle gärna placera en hingst på ett bra ställe, men tyvärr räknas han väl inte som TRAVSTAMMAD, även om han har de flesta travlegenderna i sin stam, och en utmärkt förärvning.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
God morgon! Här börjar julavslutningen om en halvtimme, sedan är det lov
Blir några dagar med nästan enbart hästpyssel, så mysigt. Sedan ska vi till släkten i stockholm nästa vecka, men julafton blir hemma iår. Nu fattas bara snön!

God kväll!
#6 Är nog egentligen rätt lugnt här också med ett hus som är under renovering inga tapeter m.m. Bara kök, badrum och två sovrum som behöver städas lite. Granen får stå i köket det gjorde den ifjol också och det gick bra.
Har gjort några timmar i stan med matinköp och dottern handlade de sista julklapparna, trodde hon men kom på att hon glömt en när vi kom hem. Så det blir en vända i morgon också.
Borde egentligen göra knäck men jag tror att det blir tv:n istället så tar jag nya tag imorgon.
Ha en bra kväll!