Kärlek
Kärlek till russ har vi ju alla. Har ni någon riktigt fin bild som illustrerar det? Jag har en älsklingsbild som ni sett förut, men som för mig är just kärlek.
Det är Elin och hennes 3-åriga Thomasin, som hon har älskat sedan hon var föl. Den här bilden är tagen när Thompan kom hem igen i somras, efter ett halvår hos fodervärd. Undrar hur det skall gå när hon åker tillbaka igen?
Ni får se den i svart/vitt, en bild som är skannad från Gotlandsrusset, eftersom originalet ligger på min krånglande externa hårddisk.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Jaa, här är också en sån bild.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Kärlek kan ocksåvara god kommunitkation och förståelse..!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

# 8 Så himla fin!
Visst är det något speciellt med barn och deras kontakt med djur? Jag skulle kunna fylla hela denna sida med bilder!

Då måste jag dra fram scannern igen, har flera bra bilder, men mina barn är ju födda före digitalkamrarevolutionen….

Du ser, barn, stora som små.. och djur!

#13 två lintottar så fint
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Jag hittade just en 1-åringsbild på Oddny, som jag kan skanna in om du vill se. Men inte idag!

JAAAAA :D:D Åhh va glad jag blir :)
//Mickan
Medulla vill också vara med på bild!
Ja, visst är det lyckat att alla fyra vänder sig om och kollar in mig.

Haha va rolig hon ser ut ;) Sööt :)
//Mickan
annn => Vilken underbar bild! :)

Gammal kärlek rostar aldrig… Har fått beska kommentarer genom åren att min inte skall vara "gift med sin hingst", men har man vuxit upp tillsammans är man syskon. Bilden från 1987 på en 18-årig Jajja och en 3-årig Jonatan, … och jag lovar kärleken är lika stor idag.
www.vikingponnycenter.se

Detta är mitt första russ och min första egna häst!! Det var kärlek vid första ögonkastet och är det fortfarande. En kärlek så stark som ingen kan bryta. Ramona är det allra bästa som hänt mig, en äkta vän för livet!!<3
En bild tagen i somras 2007 jag har ingen riktig bild som illustrerar riktig kärlek men det kommer nog så småning om!!

#29, vad fint! Duktiga Plomona 
Alla dessa underbara bilder! Ungarna ser så glada och nöjda ut tillsammans med hästarna. Alla barn skulle få möjligheten att umgås med djur, vuxna med förstås. Vi skulle nog ha en bättre värld då.

Agge, kan du inte lägga ut bilden när jajja ligger på marken med någon utav hästarna över sig? Kommer inte ihåg vilken häst det var, men den bilden är så himla häftig!

Roligt att du frågade efter just den bilden, jag hade nämligen precis tänkt att lägga ut den. Det är Jajja och hennes första egna fölunge, Vicki Viking. Hon fick vicki i födelsedagspresent när hon fyllde 16.
www.vikingponnycenter.se

och det är då man ska vara snabb med kameran!

#37 Vilken underbart söt bild Jossa!