Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 566 ggr
Anna-Uppsala
0

-Godmorgon fredag 2007-12-14

Hinner jag först nu? Man kan ju alltid hoppas! :)

Usch vad det är vidrigt att vara förkyld. Hela familjen hostar och svörvlar. Jag vaccinerade mig mot influensan för en månad sedan, och trodde det skulle hjälpa mot allt - men inte då …

Russen mår i alla fall fint efter sina influensasprutor i måndags, och i dag kommer kanske gammelmatte Liselotte och hälsar på! :)

Tittut
0

Jag såg inte att det fanns en god morgon tråd, så jag gjhorde en ny. Hade väl grus kvar i ögonen.

Vi ses Anna!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Kajsa-B
0

God Morgon Sverige!!! Sitter och gruvar mej lite för att gå ut och släppa ut hästarna. - 14 grader och jag har inte vant mej vid kyla ännu. Men det är väldigt vackert ute, solen är på väg upp och det är ett orange-rosa ljus i horisonten bakom bergens mörka siluett….lät det inte nästan poetiskt?

Ha en bra dag allihopa! Själv ska jag åka till Älvsjö frammåt eftermiddagen och övernatta på hotell, dottern ska ställa ut hund i morgon och naturligtvis så ska cardigans bedömmmas först i ringen.

MagganS-B
0

Hallå i Sverige! Solen skiner, det är jättefint ute, har redan kört bort två lass löv! Skönt att vara ledig när det inte regnar! Nu är det snart så torrt i hästarnas mindre hage så dom "slipper" gå i skogen och käka en massa gammalt gräs (höet rör dom inte…..). Jag har sett på gräsmattan här i trädgården att gräset fortfarande växer, så så värst gammalt kan det ju kanske inte vara, har t.o.m. en ros som blommar!

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

God morgon! Jag är pigg som en mört för att det är fredag, men lite trött efter sen kväll igår. Vi fick jätte bra platser på Wallmans, längst fram och det resulterade att jag blev uppdragen till dans på scen. Platsar säker på värsta bilden-tråden.

Ha det så gott idag!

karisma
0

God  dag hann inte med datan i morse. Här är det nollgradit och grått men jag jublar, ingen nederbörd.

#2 skall åxå till mässan ställa ut en york så det blir en lång dag.

#4 Synd att inte kamramannen var där

ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag i landet! Här är det runt noll och litet mulet, men jag har nästan sett solen, den orkar knappt över träden så här års. Har varit iväg på körträning med Mysli och Yazzå, hade Peter med som hjälp, Mysli har ju aldrig varit iväg på sånt. Hästarna skötte sig då utmärkt, och nu väntar diskbänken… Min ros har frusit, och gömmer sig i en snödriva…

Anna-Uppsala
0

Kajsa-B => Vad kul att ni har cardisar!
Mina föräldrar födde upp sådana (tre kullar) uner 1980-talet. Min mamma och jag var faktiskt med till England med MW 1978 och hämtade hem "Digger" (minns inte hans riktiga namn, det är så länge sedan nu!), och sedan köpte vi en tikvalp efter honom som fick heta Dixie. Det är en väldigt trevlig ras - en stor hund i litet format!