Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 2140 ggr
NovaRoll
0

Efterlyser Ettan Roll??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du en eller flera kort på Ettan innan hon klev av banan? Skulle vara roligt att se det isf. då vi har hennes avkomma som i sin tur är dräktig. Tacksam för svar.

NovaRoll
0

En till på Nova

MagganS-B
0

Ettan är tyvärr död…..vill jag minnas……är inte hundra! Pernilla vet nog!

NovaRoll
0

#2 Jo det vet jag, men det skulle vara kul att ha ett eller flera kort då Nova blev hennes ända avkomma, bifogar en till bild

NovaRoll
0

Äh, vi tar en till!!!

PernillaJ
0

Om du redan kollat med Ettans dåvarande kusk och ägare och de inte har några bilder rekommenderar jag att du frågar någon av proffsfotograferna, t ex Foto Tarzan eller Kanal 75 (som har dåvarande EAPs bildarkiv), eller ring Jan Mandahl som var redaktör för PonnyRonden. Jan M tog bilden av Ettan som fanns införd i Kriterie-referatet i PR nr 5/1997.

NovaRoll
0

Tack Pernilla!!! Hopas att du känner eller har en aning om hur glad jag/vi blir!! får bara hopas att jag kan åtgälda det någon gång :D…..Naturligtvis ett stort tack till dej med Maggan!!!

MagganS-B
0

#6 Tacka tusan för det, hade jag inte matat Kajpa med Grix en hel sommar så hade det inte blivit nån Ettan heller……Skrattande

ErikaJ83
0

Hej!

Kul att få kontaktmed dig.

Jag är uppfödare till Bysen Roll, Cikoria Roll och Dubbe Roll och andra som inte heter Roll.

Kommer inte ihåg om det är Johan eller Peter Johansson som är uppfödare till Ettan Roll, men det har ingen betydelse.

Varför jkag tycker att det är kul att få kontakt med dig är för att jag själv har fött upp Roll hästar + att det är min kusin som är uppfödare till Ettan.

Jag har tyvärr inga kort på Ettan Roll, då jag och mina de kosinerna inte harnågon kontakt.

Du kan väl höra med uppfödaren Johaan eller Peter om de har några kort på Ettan, de kanske har kort på henne som liten.

Ha det bra!

MagganS-B
0

#8 Tror inte att dom har några foton……uppfödare är Johan eftersom han sttår som ägare på Kajpa! Fråga Johanna Nordenankar om bilder….."Johannan" här på forumet! Hon var kusken!

NovaRoll
0

Tack skall kontakta henne!!!  =D