God Morgon 2007-12-11
Morgon alla där ute, kol svart och fuktigt +4 hoppas vädergudarna är snälla idag. Skall ta en kopp kaffe till innan hästarna får sitt Sedan får jag nog skura mina golv annars kan jag nog plantera potatis i leran. Tre långhåriga hundar och en schäfer som går ut och in när det passar samt kattdjä…. som hoppar upp på bänkarna. Men å vad mysiga de är när kvällen kommer katten spinner och de små hundarna ligger och värmer mig i soffan och en utslagen stor hund på golvet I helgen ska jag pröva lyckan på Stora Stockholm och ställa ut en hund Ha det gott
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Hej!
Nu har jag sovit lite för länge igen. Jag stal till mig en extra halvtimme på morgonen, så att sambon kom för sent till jobbet. Tur han har flextid!
Idag stundar passtillverkning och id koll av en halvbodsunge. Snart avklarat.
Ha en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet! Friskt ute och inne! -12 ute, + 16 inne. Köksspisen är i full gång och börjar sprida värme i huset. Idag är det ridning näst sista gången före jul, och annars är det djurskötsel och litet omvårdnad om köket som väntar. Kanske får jag in lådan med julsaker också, om jag kan bära den… Peter är fast i värmland, vantandes på lass, det han skulle lasta blev en bomkörning…

Godmorgon!
Sitter med en varm kopp kaffe efter att ha hjälpt dottern igång med sin trilskande gamla volvo. Skall snart ut och ta stallet innan arbetsdagen framför datorn börjar på allvar….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
God Förmiddag…..
Har släppt ut de vilda djuren i skogen och redan varit en sväng till mina föräldrar med lite saker jag handlade i går.
Tänkte faktiskt baka lite och göra leverpastej, det enda jag tänker tillverka själv till julen eftersom mina närmaste anser att det inte går att äta någon annan leverpastej än mammas! Jag är ju glad för det naturligtvis, betyder ju att dom har nåt minne med sig hemifrån, leverpastej! Och att mamma "bodde" på travet……
God morgon! Nu kommer jag in, vi har haft datortrassel… Idag är jag lite seg, för det blev sent igår med trevlig julkonsert på musikskolan. Nya tag idag med service av bilen, handledning och allt annat som ska göras.
ha det gott!