Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1933 ggr
[Croneld]
0

Julklappstips

Årets julklapp är utsedd, GPS:en, men är inget för hästryggen eller kuskbocken.

Vad önskar du dig, eller vad tycker du är bra att ge bort till ngn hästintresserad?

Jag önskar mig en mjuk tagelborste, min egen tappade jag på Skansen. Men nu säjler de någon liknande på Flygfyren i Norrtälje (149kr). De är så bra, min favorit sedan många år tillbaka. Samt stambokspaketet!

En säck morötter är alltid bra att ge bort!

thilda-
0

Hmm min önske lista kan göras lång :)
**
Hästprylar
**1. 2st qh Sele
2. 1 ny tävlings sulky
3. ny rockard
4. vintertäcke med hals
5. Selbag
6. ny tävlings dress inkl hjälm
7. tränings overall till mig (vinter)
8. nya kör handskar (vinter och sommar)
9. nya "körskor"

**Till mig
**1. Ny säng
2. kläder
3. en plasma tv med väggfäste
4. Surround ljud
5. grejor till nya "lyan"
6. En resa ner till pojken min
7. en hund :)

Jenniferohlson
0

Till mig:

Mobiltelefon, Körhjälm, pengar till ny dress, mascara, presentkort.

Till Hästarna:

Speedcart, Förbygel,pannband, skrytmössa med namn på till GerTi, lädergrimskaft, bredbrösta, backontrack, shabrak, fårskinnspadd och en wintec dressyrsadel(äldre modell).

Okej, jag vill ha allt..

karisma
0

Tittut och jag behöver varsin Gps så att vi vet var vi är eller hurOskyldig Annars önskar jag mej stora badlakan att svepa in mig i kan nog göra önskelistan lång Men allra mest ett bra RUSSÅR 2008

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Vad menar du nu? Jag som har så bra lokalsinne!!!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

MagganS-B
0

Det är nog fler som behöver GPS…..Glad

amandahandersson
0

Jag önskar mig mest en massa pengar, eftersom jag ska till Polen i vår och då ska jag shoppa!

Ingen idé att önska sig hästar eller hästsaker i min släkt. Jag får ändå inget av det i julklapp ^^
Jag får hästsakerna ändå när jag behöver det, och det där med ponnyer ordnar sig ju alltid på ett eller annat sätt ^^

entill
0

Har redan både GPS (i mobilen) och badlakan, så jag önskar mig bara: Ett nytt badrum, en fabriksny bil, en liten fin gigg, en snygg parvagn, en svart ponny stl. 130 (att köra par med Eskil), samt lite billiga småsaker som en TV, en videokamera och en bärbar värstingdator. Tror nog jag får alltihop av Tomten.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

GAJarhult
0

Jag önskar mig nytt plåttak på ladugården. Två rymliga lösdrifter. Maratonsele och vagn och skogsredskap som passar russ. Tack på förhand tomten, du kommer nog med allt.

StuteriSolo
0

Jag har inte så stora krav, men ett badrum kanske inte vore fel:)

juliapettersson
0

En lösdrift, tack på förhand! Glad

amandahandersson
0

Jag ska nog börja samla ihop pengar till att köpa en russing i julklapp åt min familj nästa år, som jag själv drar fördel av, såklart ;)

PernillaJ
0

Jag har nog redan fått årets julklapp: hittade en scanner till kalaspris igår och slog till. Har lekt med min nya leksak och scannat som besatt sedan dess; skoj!

Jossa
0

Jag ska nog ge en GPS i present till min ungdomsledare och präst Cecilia och även till min kära vän Mikaela. De är så grymt dåliga på att hitta någonstans.
Kan ta ett extremt exempel med Cecilia…

Hon skulle lämna min kompis hemma hos henne, och dit gick det bra. Och dessutom är det raka vägen till henne, så följer man den vägen tillbaka kommer man ut till den stora vägen igen. Men Sissi hittade inte tillbaka, tillslut gjorde hon det. Hon hittade knappt runt deras ladugård… -.-
Men kul är det att höra!

**Själv vill jag ha i julklapp:
**Pengar
Systemkamera
En röd och en blå travsele i nylon
Skaklar till släde
En 120 säng
Utflyttning i lill-stugan ^^ _(vilket inte kommer hända ännu då de kanppt finns någon vägg, blir så kallt…)
_En ny och varm stalljacka
Och mycket mera!

StuteriQveiar
0

# Kanhända att tomten hör en önskan??Hemlis

MagganS-B
0

Jag önskar mig:

1. Nya boxar i stallet.

2. Ett vindskydd i skogen också.

3. Nytt badrum med jacuzzi.

4. Nytt hästsläp.

5 En jättefin, jättesnabb godkänd russhingst med unik stam!

6. Att alla tre stona skall få fina föl!

ryttarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har det mesta jag någonsin önskat mig, underbar familj, underbara hästar, bor på en fantastisk gård osv…

Vad man kanske skulle önska sig är möjligen en resa på några veckor till en öde söderhavsö så att man verkligen uppskattar allt här hemma till sitt fulla värde när man kommer hem igen :-)

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

[Croneld]
0

# 16 håller med dig. Jag skulle vilja åka i väg 3 veckor under jul-nyår just till den platsen du visade.

Jossa
0

#14 Mor, vem tänkte du på nu? xD

Chirak-96
0

Jag önskar bara ett OK från familjen att få betäcka mitt sto.

Tips att ge bort: Morötter, presentkort på hästaffär, en bra film och chokladask.

Tittut
0

Jag kom just på vad det var jag skulle behöva.

En ny elvisp, för den gamla blixtrar och sprakar, vilket är lite småläbbigt….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Jossa
0

Jag glömde två saker!

Nallar, älskar nallar! Gosedjur av olika slag ^^
Och så vill jag ha fler Grand Champions hästar som jag samlar på. Eller fler av de liknande…

Mixie
0

Jag önskar mig ODDNY :D

//Mickan