Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 449 ggr
karisma
0

God Morgon 2007-12-05

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron där ute dimma och -1 ser inget alls, ska nu ner till djuren, Därefter bär det av till uppsala och Slu det är foderkurs på programmet idag och solvalla i kväll Men känner mig lite sliten så valla får nog stå över för min del det är kurs i morgon igen Ska nu väcka hundarna de har nog tagit sovmorgon hör inget från dem, de har lässnat på att vara på resande fot  Kör fösiktigt idag för det kan vara halt Ha det gott

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!

Här har vi också ett par minus, men det var riktigt skönt med lite torrare luft. Har gått in mina nya raggsockor med lammull som jag köpte i går när jag var på turné med Lotta. Ny skottkärra och nya raggisar, inte illa!

Ha en trevlig dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Russtoka
0

Gomorron!

Det var minus igår kväll, men nu regnar det… Usch, jag misstänker underkylt, halka. Ta det försiktigt alla som ska ut på vägarna.

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här är minus tio, men mulet. De pratar om snö och regn vid kusten i em, snö tack! Ridningen igår gick jättebra, Yazzå hetsade inte upp sig som en tok fast det var hopplektion, hon kunde trava äver bommarna tämligen avslappnat, och travhoppa ett litet hinder. När det blev högre så satte hon av i fyrsprång mot hindret.. Mysli ville inte hoppa nr det blev högre, men med Yazzå som draghjälp gick det bra.

Anna-Uppsala
0

Grått, grått, grått är det … Usch! varför kan inte EU förbjuda det här vädret, när de kan lägga sig i andra nturfenomen, som formen på krokiga gurkor och storlekarna på jordgubbar?

I stallet är i alla fall julfestplaneringen i full gång! Det roligaste inslaget blir pynt-tävlingen, där man ska pynta sin box, och sedan får besökarna och vi själva rösta på finaste boxen. Ponnybarnen och jag har självklart gått in för att vinna! *hehe* Om nu bara inte Hjördis äter upp dekorationerna, förstås … *tugg tugg*
Julfesten är på söndag, 9 december klockan 11-14, så om någon har vägarna förbi Uppsala då, så är ni välkomna till Surmulen. :)

[Croneld]
0

God morgon! I går hände det som inte får hända, datorn pajade med alla dokument och bilder. Vi får se vad sambon kan göra åt det i kväll! Annars är det bra!

MagganS-B
0

#5 brukar gå att rädda……min son har räddat mina saker två gånger, så nu har jag dubbla hårddiskar och kopior på allt!

God Morgon! Solen syntes ett litet tag och det känns lite annorlunda i luften. SMHI har lovat blåst…..igen! Hästarna simmar i skogen! I dag också!

Anna-Uppsala
0

Maggan S_B => … och det är inte vilka hääästar som helst, utan flooodhästar?! ;)

MagganS-B
0

#7 Skrattande Finns det flodbaggar???????