Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 811 ggr
karisma
0

God Morgon 2007-12-03

Morr idag var dax att vakna till duggregn och flera + grader igen. På dagens schema står kastrering Distriktarn skulle ringa efter telefontiden och berätta när hon kommer undrar om det är lika bra att sätt honom på pc direkt när det är sånt skit väder. Men som glädje ämne ska jag äka till Västerhanninge imorgon med en annan häst om allt går bra, och på onsdag torsdag är det foderkurs igen det blir skojigt Vi får guidad vissning på solvalla onsdagkvällen något att se frami till Ha det gott där uteGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Nu blev det en dubbel igen, Malin!

Hoppas det går bra med kastreringen och dina hästaffärer.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon i landet! Här är det några minusgrader och jag tror det snöar, det är en smula svart ute. (Nej, vi har ingen utebelysning på gården) På schemat idag står att jobba, det lär sedan vara mörkt så hästarna får nog inte jobba, man får se. Yazzå skötte sig exemplariskt i helgen trots att hon aldrig jobbat som vagnshäst på ponnyridning, det blir ju mycket stillastående och vänta.

Jossa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

Man vaknade för ett tag sedan, kunde inte sova längre trots att jag inte börjar förs 12.35.
Vi har plusgrader här hemma som det ser ut som. Det är dock ingen snö alls kvar. Försvann lika fort som det kommit igår natt. Det är så tråkigt när man hade snö, och så försvinner den. Jag vill ju åka släde efter Imma och kunna rida Meiram utan att halka omkull och riskera hennes stora mage…

Annars har jag inte så mycket mera att skriva, har inte hunnit hända något ännu.

[Croneld]
0

Morrn morrn, jag har skrivit mer i den andra tråden!Flört

Impulz
0

Va fina dom är Jossa(mest bläckisenFlört), snart är det jullov, då kommer jagSkrattande Kan du fatta att jag inte har varit hos er sen Guld-russ, de är ju jättelänge sen!!

Jossa
0

#5 Haha! Jag kan tro det ;) Ja, det är snart jullov, men det var länrge sedan som jag var hos er. Så det så! ^^