Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 413 ggr
dullen
0

Godmorgon 2007-12-02

Är ingen vaken ? här utanför Umeå snöar det då rejält, helt vitt när man tittar ut, idag blir det aldrig riktigt ljust känns det som.

Har fodrat och släppt ut alla hästar, små och stora, dom verkar inte bry sig speciellt bara dom får mat och vatten….

Idag blir det nog inomhusarbete, det kanske är tur att det är dåligt väder ibland…..

ha det gott i 1:a advent

Tittut
0

Jag har haft sovmorgon idag!

Jag lyckades tigga till mig det, eftersom Ewe hade hästintresserad kompis hemma, och de två fixar utsläppen på två minuter. Så nu skall jag färga ull. Behöver tomteröd ull till slöjdklubben på tisdag, och behöver färga uidag om den skall hinna torka till dess. Sedan skall jag försöka få upp ljusstakarna i fönstren. Sedan är nog julpyntandet klart..

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Jag tog också sovmorgon! Vi ska slöa lite en stund på morgonkvisten, sen ska vi också sätta upp lite adventspynt, mest för barnens skull.

Här har vi barmark igen efter ett par dagar ishalka. Skönt så jag kan gå säkert med vattenhinkarna.

Ha en trevlig första advent!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Vi ska strax iväg på julmarknad och ha ponnyrinding och åktur med vagn idag igen. Här är några grader kallt och igenmulet, det blåser litet också. Få se hur mycket folk det blir idag… Färga ull lät roligt, jag skulle behöva göra litet sånt också:)

SigneK
0

God eftermiddag!

Jag har varit sjuk i två dagar, tur att jag hade ledigt idag för nu mår jag mycket bättre och tänkte börja äta lite samt ta sista taget i uppsatsen som ska lämnas in i morgon! Tur att man var i en bra grupp om att skriva denna gången, så jag behövde inte ens ha dåligt samvete när jag låg i sjuksängen, för jag visste att det jobbades på annat håll Glad

Här regnar det lite, tråkigt…..

karisma
0

God middag efter en natt med spöregn och storm så har jag tagit fram flytvästarna till djuren samt fiskarbyxor till mig är det December eller ? Allt är bara skit jobbigt att göra pröva och mocka i hagar en sån här dag. Nu ska jag depprimera  framför brasan en stund med en bra bok och titta på mina fina ljusstakar och stjärnor det är ju i allafall 1 advent Ha det Ledsen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~