God Morgon 2007-11-30
Morgon det droppar från taket och flera + grader isgata utanför huset. Ska gå ner och släppa ut hästarna får mocka när jag kommer hem.Ska åka tur och retur Nynäshamn nu på morgonen En stor kram på er där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Håller tummarna för dig, Malin, för jag antar att du skall åka och hämta honom med stort H?
Själv skall jag jobba ett par timmar på brädgården nu på morgonen, innan hovslagaren kommer vid 9. Sedan var meningen att vi skulle åka och hämta lite hö med lastbilen, men det blir inget av med tanke på isgatan. Vi år ta en mellanhämtning med bil och släp istället.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet! Här är det runt fem minus och jag vet inte om det är mulet, det är så mörkt… På dagens schema står inget speciellt, förberedelser inför helgens ponnyridning på julmarknaden kanske, jag hade en vision om att ha flakvagnen med mig.
God morgon, rått och ruggigt men dagen blir nog bra, ska shoppa loss på tårta och russin då gubben har kalas imorgon :D
God förmiddag!
Ruggigt här också, mulet och blött! Anders slaskar, så kanske det kan bli lite kallt till jul i alla fall. Tänker städa lite, plocka fram lite ljusstakar och ljusslingor inför 1:a advent! Boxarna behöver mockas också! Ha det gott där ute i cyberrymden!
God morgon/dag!
Åter en halkig dag i slask, så det är bara att ta det lugnt där ute! Hoppas ni får en bra helg! Jag väntar på hovslagaren till helgen, så han kan sätta skor och brodd på Dorina annars går det inte att köra.

God eftermiddag!
Här har vi massor med snö, kanske 20cm.. och -0.3!
Idag har man som vanligt varit tvungen att gå i skolan, men har turen att få åka hem och träna mina hästar på "idrottshögstadiet" onsdag och fredag så idag kom jag hem vid halv 1 snåret, skönt!
Pappa har äntligen satt Qh fästena på rocharden så jag och GerTi har tagit premiärturen idag i all snö, jätte snäll och mysig är hon. Vilken tur jag har som fått låna en så otroligt klok och trevlig ponny!
Bifogar en bild!
God eftermiddag!
Idag har vi varit på gymnasieskolan här i Boden. Jag blir riktigt förvirrad när det gäller gymnasium, har inte en suck om vad jag ska välja!
Nu ska jag ut och gå med Musse en sväng hade jag tänkt :) Han ska få prova dra lite pulka kanske, om han är snäll ;) Fast det är han säkert.
# 6 Vad fina ni ser ut tillsammans, välutrustade med reflexer och hjälm!
Nu har då jag och Musse varit ute och gått :) Det blev 20 minuters promenad, och vi gick efter en ny väg. Musse fick nöjet att trava lite, vilket han utnyttjade till fullo. Efter det hade han riktigt svårt att gå, och när han fick tillfälle försökte han springa iväg!
Han har fantastisk trav den där hästen. Hoppas han visar det på travbanan när det beger sig också.

God kväll. Här på Gotland regnar det och det vill aldrig sluta regna. Hagarna är jättegeggiga och jag vill ha snö eller åtminstone frusen mark ;) hmm nu är det bara 25 dagar kvar till julafton, härligt men det är bara 22 dagar till julavslutning i skolan =D Ha en bra kväll ;)