Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1287 ggr
Tittut
0

Halka!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara skriva av mig lite… Här är det isgata, blankis med smältvatten ovanpå, helt livsfarligt för hästar och folk. Vi hade "Russi på hal is" i kväll.

Det finns ju boots att sätta på istället för skor. Finns det inte pensionärsbroddar för hästar att köpa? Annars måste det vara en briljant uppfinning för den händige. En lös sådandär hästmockasin med taggar under….Penga mun

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

thilda-
0

Jo de finns :) "skor" som man bara knäpper fast på hovarna

Mixie
0

typ som boots med "botten" har jag för mig… runt 1000:- paret..

//Mickan

Anna-Uppsala
0

Usch det där är det värsta jag vet!
Gerda och Hjördis har skor på alla fyra och två broddar i varje fot än så länge - nästa gång hovis kommer blir det snösulor, skor och fyra brodd per fot!
Dyrt, men det är enda sättet att överleva vintern i Uppsala - som mestadels består just av is med vatten ovanpå … :(

Tittut
0

Anna! Varför får inte damerna på kanterna ha täcke? De vill ha rosa flistäcken med nallebjörnar….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tusen
0

Har Boots-dojjor til monita. Hade inte satt på å"broddarna" när jag testade dem i helgen, men det var ju barmark. Men det hade tyvärr fryst lite så de var ruggit hala då. Ska testga dem idag igen, med brodd. Men nu blir det inge ridande.. får bara kör, var och operera benet i tisdags (se dagbok) så jag får inte rida på 6 veckor!!!!! kommer gå under!

[Croneld]
0

Pensionären Dorina ska skos med brodd i helgen. Undrar om jag kan få brodd med??

Tusen
0

Boots finns att köpa på www.easyboot.se

Där säljer dom olika typer av boots (av gallosh-typ). Även broddar och extra paddar att lägga i bootsen för riktigt hovömma hästar.

thilda-
0

#4 min ponny har rosa täcke med tillhörande fleece lindor :D en stegrande häst har jag för mig hon har på vänster skinka :)

Anna-Uppsala
0

Tittut => Här ska inte has några täcken! Riktigt tuffa tjejer går nämligen alltid nakna! :)