God morgon 2007-11-26
Ingen som skrivit än? Jag försov mig lite i morse igen, så sambon fick lite sovmorgon han också.
Satt just och njöt i mörkret och tystnaden i köket över en kopp te. Dagens bästa stund!
Ha det bra idag allesammans.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon Ja idag är det frost igen ingen ordning på vädret alls inte heller på denna sajt kom inte in i morse igen- I dag ska jag till frissan Få se vad man hinner innan det är kolsvart igen Ha det gott Kör försiktigt
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet! Tillbaka på rätt ställe i världen igen efter en intressant helg med domarråd och representatskapsmöte. Hann träffa mina barn som bor där nere också. Sara och hennes små kusiner var ute och red på shettisarna igår, skojigt! Här är det ganska skumt ute än, tror det snöar också. På dagens program står jobb och sedan får vi se.
Godmorgon!
I går broddade jag äntligen Hjördis - så nu slipper hon halka omkring i snösörjan. Tyvärr har ingen av flickorna snösulor, så det blir snöstyltor på en gång och styltorna hindrar broddarna från att ta - så frågan är hur mycket nytta broddningen i går kväll gör i det stora hela …
Ute är det grått och trist och jag är jättesömnig. Frågan är om man inte borde ta och göra som mumintrollen: fylla magen med granbarr, gå i ide och invänta våren!
God…morgon…! Här har det snöat inatt och det är vitt och fint och russen sprang och busade som bara den när jag släppte ut dom i morse. Gamla Grus har visst kommit in i andra andningen nu och är jättepigg och busar som en tokig med treåriga ardenner valacken Ull.Jättekul att se honom.
Anna, jag har många gånger tänkt att man borde kunna gå i idé och komma fram när våren är i antågande…

Godmorgon!
Kom hem vid halv 10 igår kväll med nya russet som jag fått leasa av Christina Croneld, GerTi tyckte det var tråkigt att åka så långt men tyckte de var spännande med nya hästar.
Nu till morgonen har vi släppt ihop dem och GerTi vill gärna äta men de andra vill ha sin mat för sig själva, de släpper säkert fram henne snart:)
Ha en bra dag!

Godmorgon!
Då var man tillbaka i Oslo igen… Fodrade hästarna kl 5 i morse innan jag åkte. Fölena börjar bli stora nu, SunSilk har blivit en meter i mankhöjd och Tinúviel börjar närma sig 110….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Gud Christina, bilden på GerTi är mörk, men det jag kan se av den….hon är ju näst intill identisk med min Linéa som hon såg ut på vintern som unghäst (i o f är hon ju fortfarande ung, men)
Fullständigt samma nos, mule och munn på dem