Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 413 ggr
Tittut
0

God eftermiddag söndag 2007-11-25

Det verkar ha varit serverproblem igen. Det är väl därför ingen hälsat godmorgon ännu. Det blir god eftermiddag i stället!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Anna-Uppsala
0

Ingen aning, jag sov i morse …***zzzz***
Jag tycker den här sidan strular väldigt ofta, faktiskt. Jag är på flera andra forum, och aldrig att det är så mycket trassel som här.
Hoppas att ni andra haft en skön dag. Nu ska jag ge mig ut i grårusket och snöblasket och hämta in två blöta ponnyer, som säkert är oerhört hungriga dessutom!

MagganS-B
0

God Kväll!

Så var den här innehållsrika dagen nästan till ända…..regnat har det gjort, så vi vill inte ha mer vatten från ovan på ett par dagar….

Dagen började på bästa sätt! LOVA ESS ÄR DRÄKTIG MED BRÅDIS! Syntes tydligt ett föl med ryggrad och allt! Jättekul! På samma gång hämtade vi hem Deli som bott hos Lena sen i våras. Om nu lyckan står oss bi så blir det tre fölisar i vår! Har faktiskt saknat det i år…..

En försmak av julen har vi också fått i dag, varit med svärfar hos Gotlands Hemtjänster på risgrynsgröt och skinkmacka, jättetrevligt och gott! Slipper laga mat i kväll!

Nu skall bara pållarna som just nu är fyra stycken ha sin kvällsmat!

Ha en bra avslutning på söndagen alla!

johannaolofsson
0

Kul Maggan att Lova var dräktig, nu får vi hålla tummarna för "Korven" Glad

Mixie
0

#2 Grattis ;) Själv va jag i stallet tidigt idag.. lillhästen fick stå och kika på hovslagaren när han skodde några ponnyer, måste ju lära sig hur det går till :) Det var så fint ute i morse när det var helt mörkt och snöade stoora flingor, men så fort det blev ljusare ute var det helt gråmulet.. tråkigt!

//Mickan

Impulz
0

God Kväll får väl jag säga då! Jag har nyss kommit hem från en helg med ungdomsting och representantskapsmöte. Nu ska jag ner till stallet och sen blir det bara till att plugga för glatta livet inför provet imorgon…