God förmiddag 2007-11-22
Nu äntligen!
Jag har försökt få in ett godmorgon inlägg sedan 05.40 imorse, men servern har krånglat hela morgonen.
Nu har det slutat regna, ungarna iväg till skola och dagis och jag skall strax åka iväg till torsdagsjobbet.
ha en trevlig dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Nu är jag på jobbet igen. I morse blev hästarna glada som vanligt när jag kom med mat. Det är mycket matning och mockning, precis som med småbarn! ;) Ha det så bra idag!

Godmorgon i landet! Idag är det mulet och runt noll. De har lovat snö senare idag, då kan jag kanske fota några vackra träd imorgon, för all snö har ramlat av träden här. Sara och två av hennes kompisar var ute och red på Mysli, Myria och Yazzå igår. Fölis gick in i koppel igår, det gick det med, frågan är om man kan fånga henne fler gånger:) Mycket humör, men så är hon ju fux också… Jag ska jobba idag, och mer ryms inte på schemat.
God morgon alla glada och ni som ev. har vaknat på fel sida…det är så konstigt, jag känner glädje, då morgonen vibrerar av tillförsikt, det känns som om denna dag kommer att erbjuda tro på framtiden och bli den bästa dagen av alla eller något, vaknade och kände bara att det var SÅ roligt att stiga upp och kasta skit från hästarna och bara längtade efter att sätta igång….det kanske gick en säkring medans jag sov, med tanke på att detta brukar vara den tristaste årstiden…mao. carpe dium.

God förmidddag på er alla oavsett vilken sida ni gått upp på. I natt har det regnat så det är bara gegg Funderar på en enkel till varmare land fast då får jag nog ta ett helt flyg om alla ska med. min julhysteri försvann lite med vädret men ska försöka göra jansson ikväll Ha det gott där ute försök krama någon idag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God förmidda'!
Idag kom pållarna ut sent, dels för att min mor tyckte det var för mörkt imorse (???) och dels för att jag somnade om. Dock blev dom glada när dom väl fick komma ut, även om vi hamnade i diket jag och Zamir.
Idag blir det annars en lugn dag, ska pluggas körkortsteori, annars har jag ingen chaffis till Gotlands dubbeltrav nästa år ;).
God Eftermiddag…..
Försökte få iväg ett dimmigt god morgon tre gånger i morse, men icke sa Nicke…..serverkrångel! I dag har det varit mörkt hela dagen, dis och dimma, småregn och lite blåst. Ett tag i morse trodde man att det skulle bli bättre, eftersom vägen var torr, men sen i eftermiddag, så var det ju likadant igen…..Hästarna åker ut när det nästan är mörkt och in när det nästan är mörkt, stackarna…..På söndag skall Lova äntligen ultraljudas, samtidigt skall vi hämta hem Deli. Nu behöver ju Bond ingen tjej nåt mer……Håll tummarna för att Lova är dräktig, och för att Deli får behålla sitt föl och INTE kastar igen!

#6 Ska hålla båda tummarna på söndag; vad spännande! Lova att rapportera bums!