Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettföl
Läst 1411 ggr
Jossa
0

Qveiars Blixt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Namn: Qveiars Blixt
  • Född: 3 Maj 2007
  • e: Vidar 521
  • u: Imma Vips 4065

Har ni lust att kolla in Immas andra födda fölis? ^^ Är så nöjd med den lilla! Han är sååååsöt. Och så gó att prata med, en liten skatt!

[Croneld]
0

Han ser jätte fin ut lilla Blixt, grattis!

Tittut
0

Lycka till med fölungen!

Gammelfarmor hälsar!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Stuteri_Skott
0

Jätte söt.. Skrattande

juventus
0

Jätte gulligt och fint föl lycka till med honomGlad

Jossa
0

Tack så mycket för de fina kommentarerna. Jag tror han blir jätteglad över dem :D Haha, om inte annat så blir hans mor ;)

Kris_J
0

Jättefin, han ser vänlig ut.

Veritas odium paretFörvånad

Jossa
0

Jo, han är jättefin. Och vänlig, men har fått sin mors temperament. Vill sparka på en om man inte kliar honom direkt, annars låter han bli.

Storvreten
0

Ja den där lille saken är ju helgalen nu ju XD Jossa, du får väl skicka in lite fler bilder nu när han har varit hos er ett tag ^^ han som har så muuucke man :D Han är sååå fin :D

Fiffilura
0

Här kommer en halvbror till honom då:

Jossa
0

#9 Vilken söt bild! Är det senaste fölisen undan Ozzy?

Fiffilura
0

#10 Japp… Han är helt fantastiskt!! SÅ cool, så trevlig och så social!! Och sen tycker ju JAG att han är fin oxå….. Har fått SÅ mycket beröm för hans temperament, det känns kul :-D

Så då vet du vad ni får… ja inte helt då, ni skulle visst lägga på Gross? Spännande!!

Fiffilura
0

Här kommer en till…lite bättre! Har fler bilder i tråden där han är till salu!

Jossa
0

Naaw, då måste han vara lika social som Blixt då ^^ Det går inte att gå ut i hagen utan att han ska vara med överallt. Och så bryr han sig inte ett dugg om vad man gör :)

Storvreten
0

#9 & #12 Gud vad sööt :D

#13 Ja, jag blir förvånad att man kan leda in honom i boxen och hans mamma står kvar ute ^^ Och han kan stå där själv ett tag :P