Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 405 ggr
karisma
0

God Morgon 2007-11-21

Morgon där ute i landet och granländer. Det är fuktigt och nästan 4 grader varmt här i roslagen Nu har julhysterin börjat åkte förbi ett hus i Nysättra och jag trodde jag kommit till Hollywood, samt att alla affärer översmämmas av julpynt. Vad gjorde jag jo åkte hem och fixade julköttbullarna på kvällen och la denm i frysen, så tydligen ska jag brara ha hemlagat i år försökte fuska förra året med köpt färdigmat men x-et knorra Få se hur länge hysterin håller i sig Ha det gott

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

God morgon själv du.

Dimmigt idag också, men ingen halka som tur är.

I kväll är det trivlselkväll med matlagning i sonens skola. Vad ska ni  ha för er?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här är det … mörkt? -6, och det är nog klart väder, det ljusnar över skogen. På mitt schema står inget speciellt idag heller, jag ska försöka komma ihåg att rulla hit soptunnan, om det snöar kommer plogbilen att skicka den halvvägs till månen. Peter är fortfarande kvar i Örebro, han ska köra till göteborg idag igen, hoppas han får lass hemåt idag då! Vi hade Yazzå och Mysli på ridningen igår, de var riktigt duktiga. Yazzå var bara litet upphetsad, vi jobbade ju med galoppövningar…

[Croneld]
0

Morrn morrn, jag ska till arbetet och jobba jobba. Sen ska jag gå på rättegång. Då jag har en vän som ska vittna, med som stöd bara. Sen det vanliga som middag, stallet och god natt!

Mixie
0

God morgon.. Jobbar som vanligt kvällen på solvalla idag så ja ska åka ner till hästen snart :) Ha en trevlig dag.

//Mickan

SigneK
0

God morgon, ja idag har jag varit uppe tidigt, för jag är på jobbet sedan kl 8. Lite tråkigt väder här, men det är ju skitsamma när man ändå sitter inomhus hela dagen… Ha en bra dag alla!

MagganS-B
0

Hej alla! Jättetris väder som vanligt, +5! Hade varit mycket bättre med -5! Då hade man sluppeit geggiga hästar, hundar och katt! Skall till stn och köpa nytt köksgolv, kan det höra till julhetsen??????

stally
0

Oj, Jul?!

Brukar jag tänka på ,typ dagarna innan…Inte riktigt sant eftersom jag lagar julmat på jobbet.

Idag har jag borstat russ, fulla med spån. det tog lång tid o Piggan va m.k.t. missnöjd.

Uron sprang rakt ut o rullade sig i värsta lerpölen…

Om bara en vecka åker vi till Allgunnen.

sedan på måndagen flyger min son till USA, och skall vara hos familjen Lorenzon med sin kompis i 2 veckor…

Själv får man väl leva på knäckebröd till nästa år.

GAJarhult
0

Det finns en sajt här på i fokus som heter julen… Står mycket om bl.a köttbullar….