Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 566 ggr
Tittut
0

God morgon 2007-11-20

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det två minus och dimmigt, så jag fick krypa fram med bilen på väg till stallet. Tur det finns reflexpinnar längs vägarna. Idag stundar chipmärkning och id-koll, samt utskick av förra veckans passhög.

Ha en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här skulle det vara minst tio grader kallt nu på morgonen, men termometern står då på två minus, tur de inte har rätt jämt! Det är nog mulet här då. Sara och en kompis var ute och red på Yazzå och mysli nere på vallen igår kväll. Härligt med snö! På dagens program står inget sepciellt, ska ju förstås sköta djuren, och ikväll är det ridning.

karisma
0

Morgon nollgradigt och dimma ska försöka tvätta någr fönster idag blä det är så tråkigt. Annars bara det vanliga Ha det gott och kör försiktigt

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Impulz
0

God Morgon! Här är det -3 och ganska grått o trist väder.. Ska försöka att hinna med att ta ut någon häst idag efter skolan, slutar tidigt idagGlad Fast det kommer ju att vara mörkt iallafall men, och det finns nästan ingenstans att vara eftersom det är så isigt överallt… Hoppas att ni får en trevlig dag!

[Croneld]
0

God morgon! Idag ska jag åka och hälsa på GerTi och titta på när de kör henne runt banan. Ska passa på att fota henne med, på söndag åker hon till Sundsvall till sin blivande fodervärd. Ha det bra idag!

Anna-Uppsala
0

Jag är nog inte riktigt vaken … Läste nämligen att Tittut skulle skicka ut förra veckans bajshög (!) i dag - och då tänkte jag: "vad konstigt, till vem då?".
***fnissa*** Hoppas ni får en bra dag allesammans - tänk om en dryg månad vänder det mot ljusare tider igen! Hurra!!!

MagganS-B
0

Hallå Sverige!

Gotland är gömt under tjockt distäcke, vattnet droppar från träden och det är allmänt ruggigt…..Jag sympatiserar verkligen med #5 Snart blir det ljusare igen! Skööööönt! Får väl städa bort lite sand och lera efter hund och kattassar…..sen är det boxarna också!

StuteriSolo
0

avdelnigen för värdelöst vetande: Jag har hittat fönsterremsor i vår ica-butik!!!!!! De har varit slut i flera år…*hjular genom köket*

garrilina
0

#7 Vad bra att du har hittat fönsterremsor, då kollar inte jag nästa gång jag handlar. Då blir det fönstertvätt hos er.

StuteriSolo
0

jepp! Då kanske man ser ut sedan!!!!

[Croneld]
0

GerTi hade blivit jätteduktig, jag fick se henne köras i skritt och trav och hon tyckte det var roligt. Hon har varit hos Annika & Tobias på Löt i Kårsta i två månader för inkörning och jag kan varmt rekommendera dem. Tyvärr var det för dimmigt och mörkt för bra bilder.