God Morgon 2007-11-19
Morgon där ute Här i roslagen är det några grader varmt och blött, man får hoppas att det inte kommer mera väta uppifrån idag. Idag måste jag jobba framför datan renskriva foderstater och skickai iväg dem till kursledaren, Är ju ute i sista stund som vanligt då det gäller skrivjobb. Annars blir det mäst som vanligt Ha det gott
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morrn morrn!
Jag försov mig idag, och har just kommit hem från stallet. Sambon fyller år idag så det får väl bli tårtbak på eftermiddagen.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
God morgon, ha en bra dag allihopa!

Godmorgon i landet! Idag är det två grader varmt, usch. Det droppar från taket, men den mesta snön har rasat ner så vi slipper få det i huvudet iaf. Dagens schema är jobb för mig och skola för barnen. Ta in stona som ska ha kraftfoder, göra middag och så är ddet kväll igen. Himlen är litet ljusare över skogen, bara dryga fyra veckor till mörkaste dagen!

Godmorgon :)
#1 06:05 och du har försovit dig?? :) Vilken tid går du upp i vanliga fall?
Idag blir det inget stall för mig.. Jobbar från om någon timme enda till åtta ikväll så det blir bara rakt hem i säng :)
Ha en trevlig dag!!
//Mickan
# 4 Klockan ringer 04.50 på vardagarna, så jag brukar vara i stallet ungefär 05.15. Sambon börjar arbeta 06.00, därav den okristliga tiden.
Liselotte => Varför går ni och lägger er överhuvudtaget?! *gaaaah!* Kan inte kännas som så mycket mening med den väckningstiden!
i går hade vi tårtkalas i stallet - ponnybarnen bjöd på avramlingstårtor (ja, det gick åt två stycken, inte för att avramlingarna var så många utan för att gästerna var det!).
Före tårtkalaset fick ponnybarnen hoppa lite, och Gerda och Hjördis hade jätteskoj och var väldigt pigga och glada. Gerda är verkligen en klippa på att hoppa alltså! :)
Jag går och lägger mig vid 9-tiden på kvällen… då har väl knappt du kommit ur pyjamasen? Hi Hi.
Jag är ingen nattuggla, men morgonmört, på vintern i alla fall. Annars sover jag gärna till solen går upp.

#7 Hej hopp hörde just på tv att GPS blir årets julklaapp Kan det vara något för dej och mej att skriva på önskelistan? Annars allt väl här hittar till stallet
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

#1. Hurrududu Lottalisa! Gratta Staffan från oss i Skövde
.