God morgon 2007-11-17
Ännu en ny dag med lite lite snö kvar på marken och minusgrader…….jag skall till jobbet, det är vad man får betala för ett par lediga dagar mitt i veckan. Får väl hoppas att folk håller sig hemma i halkan och inte behöver så mycket piller i dag :)
Deli skall ultraljudas sista gången i dag, hoppas hoppas att bondungen finns kvar!

Godmorgon i landet! Här har vi vaknat till en strålande klar dag med -14 ute, inne var det inte så varmt, men det sprakar en munter brasa i köksspisen. Sara har sovit över hos en kompis,och SImon är hemma för ovanlighetens skull. På dagens schema står att skjutsa PEter till Luleå, han ska vidare till Göteborg, där ska han vara måndag morgon.
God morgon! # 1 Oj, då har ni så kallt, det kan man inte tänka sig vi har bara någon minusgrad här. Idag är det lördag och det är skönt att vara ledig från jobbet. I går kväll var jag på god middag i Norrtälje och var hemma sent, så det var lite segt att gå till hästarna på morgonen. Men med lite frukost så piggnar jag på mig!
Ha det så bra!

Morgon där ute den här sidan ville nte i morse men nu när jag är inne och äter frukost har den vaknat Röj är dagens ord nu har sista valpen flyttat oj vad tyst det blev och inte massa tider att passa Ska försöka orda upp lite saker då det känns som jag alldrig är hemma en hel dag. Ha det
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Har haft sovmorgon idag. Eve släppte ut hästarna, så nu skall jag snart åka och mocka stallet. Ungarna skall få hem kompisar, så det är bäst att vara hemma när de kommer.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God middag får väl jag skriva då. Har redan hunnit köra lilla Zharanof på fm så nu ska jag maila bilder till dig Liselotte. Idag travade vi för första gången hon är så duktig. Jag hade oxå sovmorgon, det är bra med stor ålders skillnad på barnen, 8 åringen tar upp den lilla och sen tittar de på tv tills vi orkar kliva upp. Ha det gott alla russ vänner!
Nu är det mitt på dagen och jag ska skjutsa iväg sobnen på två veckors prao ute på landet. Andre sonen har sovit över hos en kompis, och inte kommit hem än. Undrar om han har godisbaksmälla i dag?! *sss*
Ha det bra allesammans! :)

God kväll =) Idag har det vart en härlig dag men man har inte fått gjort många knop. Imorgon skall jag försöka göra lite mer ;) Hare gott ;)