Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1202 ggr
karisma
0

God Morgon2007-11-13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute vilket j…. skit väder allt är blött Skulle inte skada om det fick frysa på och lite snö uppepå I dag ska jag rengöra släpet efter helgen det blir som att mocka ur en permanetbädd tror jag efter allt hö och halm som slängts in under helgen Vilken underbar liten (stor) kille jag fick hem från heden han finner sig i det mästa  när TiGer kom in i går kväll var han övertygad om att det var mamma så då gappades det länge. Ha det bra där ute och var rädda om er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

God morgon!

Hästarna har fått sova inne i natt för första gången i höst, och de verkade rätt nöjda med det. Nu snöar det igen, får se hur länge det ligger kvar.

Kör försiktigt ni som skall ut och köra bil. Det är halt.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Jag vet inte vad vi har för väder, det är ju så mörkt ute! Fast jag får nog strax veta det, för jag måste gå ut och ta in ved, för någon elak person har eldat upp nästan allt.

Halt är det säkert här med, för det var en hel grad varmt igår, ooch så har det frusit på.

Ikväll är det ridning, och under dagen ska jag fortsätta städa inne.

MagganS-B
0

God Morgon Sverige! Här är det lite snö och halt som bara den! Skall till jobbet, men först kommer sotarn, om han nu vågar sig upp på taket…..

Städa lugnt Bisse!

[Croneld]
0

# 0 Jag förstod att det var din med lila grimmaFlört Jag vet inte om jag tyckte att vädret är så farligt idag, kanske beror det på att jag halvsov när jag utfodrade hästarna i morse. Inget biter på mig då!! Hästarna bekom sig inte i alla fall.

I går körde jag Toffifee en skrittrunda och hon tyckte det var helkul. Sonen tyckte att hovklappret lät som musik i hans öron. (Kanske finns det hopp, kan jag få det tredje barnet hästintresserad, när jag misslyckat med de två första?) Fölet Arrak var kvar i hagen hos kompisen Manda.

Ha en bra dag!

Impulz
0

Idag ska jag nog fatta mig kort…

God Morgon allihopa!

agnes_S
0

Suck, hästarna var på rymmen i morse så det var bara att kasta sig ut och hjälpa pappa att få in dem i hagen. Nu ska jag strax med bussen till skolan… Det är snö här igen :)

Ha en bra dag!

NovaRoll
0

Snöstorm!!!!!!! Morn på er förrästen

ryttarn
0

Morn da!

Här i oslo är det grått och kallt men på mitt kontor är det varmt. Räcker att man är borta ett par dagar så börjar man längta efter ungar och hästar och nu skall jag vara här i en hel vecka….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Anna-Uppsala
0

Om det inte vore för kaffet, så skulle jag ALDRIG kliva upp på morgnarna! Men den första klunken av den första koppen är så ljuvligt god, så det är bara inte sant … *yum yum* …

I dag står det höhämtning på schemat - har köpt lite småbalar av en bonde, för vi har bara hösilage i stallet och russen blir så dåliga i magen av att äta enbart det. Fråga mig inte varför - här på sajten tycks det ju finas russ som mår utmärkt av att äta enbart hösilage? Mysko!

ryttarn => Vad gör du i Oslo, av alla ställen?! *nyfiken i en strut*

ryttarn
0

#9 Jobbar och sliter:-) Har börjat jobba i ett norskt företag så jag är här på tre veckors intruduktion, tack och lov släpper dom hem mig på hälgerna så man inte blir helt indoktrinerad….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Anna-Uppsala
0

Men ryttarn - inse vilken chans du har att göra reklam för russen i Norge! Visserligen går det redan en del exporter dit, men vad tror du om att dela ut flygblad på KarlJohann med Monljus på, exempelvis?! :)

Universum
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hoppas det går bra med alla russ och russfolk. själv är jag i florida och har det bra =)