Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 593 ggr
[Croneld]
0

Godmorgon! 2007-11-12

Hejsan i mörkret, det är alltid lika spännande om man ska hitta hem igen efter ha varit till hästarna på morgonen. Jag är inte mörkrädd, men jag går alltid över åkern och det bor vildsvin runt om i Råda. En sådan flock vill jag inte möta inte.

Grattis Karisma till lilla Präktig som du kom hem med från Heden!

karisma
0

God morgon  nyss hem kommen från ett blött Gotland. men som vanligt helt underbart Ja en liten Präktig blev det e.Duktig u. Brickan så nu har jag en lillebror till Qurry. Man får tacka gänget för en trevlig helg Helena Ia Liselotte Evelina och ni gotlänningar som huserade oss Fam Johansson Och en alltid glad Birigitta Cramer Så nu är det åter till vardagen slut med uppassandet och färdig mat Ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Hej alla!

Lagom trött men nöjd efter en trevlig gotlandshelg.

Tack själv Malin, vi har verkligen haft det jättegemytligt, trots att vi fick gå drevet två gånger, hi hi,.

Just nu har jag lite bekymmer med datorn, eftersom Pontus lyckats vrida bilden på skärmen ett kvarts varv. Tips om hur man får den på rätt köl igen mottages tacksamt! Det blir svårarbetat på det här sättet…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

VeronicaP
0

God morgon . Här är det kallt men soligt idag , så det verkar vli en fin dag , skönt när man ska jobba ute *ler*

MagganS-B
0

Brrrrr. En god morgon med rimfrost och blixthalka! Det ser ut att bli soligt i alla fall. Jobbet väntar, så det blir till att halka sig till Visby! Positivt är att hästarna inte kommer in som lergubbar på kvällen….. Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Tyvärr, Liselott jag vet inte vad Pontus har lycjats med, hur lyckades han!!! Här har det snöat och snöat, men är någon grad varmt just nu, vi har väl ca. 20 cm BLÖT snö här nu. Har roat mig med bokföring, och tänkte äta frukost så jag hinner mata smådjuren innan jag ska till jobbet.

Tittut
0

Jag har frågat, men han visste inte hur han gjorde.

Jag hoppas att min datorhacker till granne är hemma. Han borde kunna hjälpa mig.

Impulz
0

God Morgon!

Nu sitter jag och jobbar på mitt arbete om ekonomisk och geografisk globalisering… Måste ju ärligt säga att det hade kunnat vara lite roligare, det här med debatt är inte riktigt min starka sida, sålänge det inte gäller russ, ponnytrav eller allt kring hästar/hästsport när jag tänker efter. Nästa lektion har jag prov i rättskunskap oxå, så dan hade kunnat börjat lite bättre… När jag kommer hem från skolan så ska jag iaf försöka ta en ridtur innan det bär av in till stan igen för styrelsemöte! Ha en trevlig dag gott folk!

Tittut
0

Problemet löst! Tur man har kunniga grannar!

agnes_S
0

god förmiddag! Det var kallt och
halt imorse vilket förlängde bilturen in till skolan något… Men nu är det full fart Flört Ikväll kommer jag hem sent och det är mörkt, men det blir kanskde en sväng med Olja och pannlampan iaf… Hästarna är så underbara i sin vinterpäls, och nu när det finns lite snö på marken(om den inte redan är borta, har inte varit ute sedan åtta) så har man god lust att sticka ut med kameran och fota hästar Räcka ut tungan Men eftersom det är becksvart när man kommer hem så blir det inget av det, inte idag iaf…

Ha de gott!

garrilina
0

God Middag!

Visst är det rart med händiga barn!

Här är det blötsnö som gäller, men det börjar bli mer och mer blött så snart regnar det. Då är det vita täcke som kom igår eftermiddag borta och så är det bara blött och geggigt igen.

Slutat till lunch idag så nu blir det att gå ut och fixa i stallet.

Ha en bra fortsättning på dagen.

StuteriQveiar
0

Ja, så är man åter från en tripp till Gotland. Med oss hade vi Östman e: Nordman u: Cikoria Roll ue: Munter.

Tack till Maggan för otroligt goda muffins, och kaffe, samt en mycket trevlig kväll! Roligt att se dina fina hästar!

Kramar

Anna

agnes_S
0

#9 Snön är borta nu… Gråter hatar slaskväder…

amandahandersson
0

Goddag!

Kom nyss hem från skolan. Fick tillbaka mitt matteprov som jag trodde jag skulle få IG på… Men jag hade VG så jag är kanonnöjd =)

0°, känns lite kyligt. Men men, nu ska jag klä på mig och sen ska jag ut och köra häst!

Ha det så bra!