Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1577 ggr
miia
0

Nicolas G avkommor

Har själv leasat en avkomma. Finns de fler här som har avkommor efter honom. Skriv gärna om dem, hur de är mm. Man träffar ju inte på dem så ofta.

JuliaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en tvåårshingst som är e. Nicholas G. Han finns nu utlagd på till salu annons på ponnytrav i fokus. Mycket trevlig på alla sätt och vis. Skulle gärna se att han kom till någon som gav honom en chans att visa upp sig under nästa år. Han är ju mig veterligen den sista hingsten e. Nicholas som inte visats på hingstpremiering eller blivit skuren. En chans för dem som tycker att det skulle vara värt att testa. Som någon skrev i en annan tråd har han även en intressant modersstam. Bifogar en bild på honom.

vasiria
0

jag har ett sto. hon är 2 år nu och en väldigt bestämd dam.

Jenni-Bess
0

En kompis till mej har ett två års sto..Välväxt och trevlig hon kommer från Susanne Jansson i Valdermarsvik.

Jossa
0

Vi har Conelia hemma som är efter Nicolas G 423. Hon är 2 år och ska förhoppningsvis ut på travet nästa år tills det säger stopp för dräktigheten, hon ska betäckas med Maxxum då i maj/juni.

Reko
0

Miia, du får väl presentera din häst också? Gärna med bild!

miia
0

Här kommer en bild på killen vi leasat. Trevlig och snäll på alla vis. Tanken är att han ska ut på travet och visas igen nästa år. Fick 39p på Wången.

Jossa
0

Han är verkligen fin! Jag gillar honom skarpt ^^

Reko
0

#2 Länkar till din hemsida så man kan se vad din unghäst, Snirkla gör. Kul att så många Nicola G-avkommor kommer ut på banan nästa år.

Reko
0

Stuteri Dala (se länksidan) har också en unghäst efter Nicolas G med en mamma som är halvsyster med Darius Roll. http://dala.mbz.nu/uploads/galleries/53.jpg La Petite Belle

vasiria
0

#9 hon är fantastiskt lik sin mamma… fast Belle har stjärn, det har inte certina.

det står två till e.Nicolas g i skåne, en hos martina frick, mamman heter amajoda e.major g.  och en med hults grumita e.grus som mamma, hon bor hos maria sjöholm (? osäker på namnet)

Snirkla kan man se på www.kattedal.se