Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 663 ggr
karisma
0

God Morgon 2007-11-03

Årets första snö gisses alldeles vitt ute Kommer det redan det var ju konstig? Eller lever jag som någon tids optimist för jag har inte bytt mina sliks (däck) på bilen så jag tror jag får använda ett russ idag om jag skall någonstans  Undrar om jag ska byta hårfärg eller för nu börjar jag leva upp till dum blondin fast jag byter nog däck istället Ha det gott där ute och var lätt på gasen Generad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Även har har vi vaknat upp till en vit morgon, det är en grad kallt och fem cm snö. Myria och Primula fick vinterskor igår, så nu är även hästarna omlagda till vinterdäck :) Peter gav sig av söderut för ett par timmar sedan, han ska till göteborg den här svängen. Jag och Sara ska på marsvinsutställning idag, och hästarna får vila i form. Nu ska jag tända i köksspisen!

Anna-Uppsala
0

Årets första gråa snöblaskdag! Usch!!! Men det var vackert i natt när det snöade, faktiskt.
Inga vinterdäck har jag heller, men det här klafset kommer att hinna smälta bort innan jag ska iväg till stallet. Hoppas jag … :/

[Croneld]
0

Vinterdäck satt jag på igår för de hade varnat på tv att snön var på väg. Visst var det vackert när marken var täckt av ett vitt snötäcke, men tyvärr är det blask som gäller under dagen. Hästarna verkade gilla snön och Arrak rullade sig direkt efter att ha prosmakat av snön först.

Ha det gott!

MagganS-B
0

God förmiddag!

Ja här har det regnat och regnat hela natten så allt ser ut som en sjö! Vi har vadat ut med hö till hästarna i alla fall…..Skrattande

För någon dag sen såg vi faktiskt ett par snöflingor, men när dom såg att dom kommit fel så försvann dom fort…..

Ha en bra dag alla! Akta ryggen när ni byter däck, ryggskott är inget skönt!

amandahandersson
0

Goddag!

Här är det 0°-igt och vitt ute. Det snöar litegranna, härligt!

Idag ska jag och Elina ut och köra Juppe och Zolle. Sen ska Musse tömköras :) Hoppas bara han tar snön coolt, och inte får världens glädjefnatt som vissa hästar kan få, haha ^^

Ha en så bra dag!
/Amandah