God morgon 2007-11-02
Idag känner jag mig lite sliten efter igår. Det var mycket jobb med stolparna till vindskyddet igår. Men det är nya tag idag
I helgen hoppas jag att det kommer på lite virke och tak.Vi ska också sitta och köra barnen till olika och flera kalas. Samt att vi ska ha kalas för minstingen på söndag. Mycket tårta blir det!
Hur ser din helg ut!
God morgon!
Sista dagen på höstlovet för barnen. Sedan är det bara spurten kvar till jullovet. Det brukar gå snabbare än man tror.
Ha en fin dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Gomorgon!
det blev inget av varken rida eller tömköra igår pga den fruktansvärda blåsten, får ta mig an det idag istället:)
I helgen ska jag eventuellt och titta på dressyr tävling annars blir det bara att hålla på som vanligt hemma
Ha en bra dag och trevlig helg!

Godmorgon i landet! Här är det halvklart och flera grader varmt. Stormen har farit vidare. Barnen var ut och körde och red med några av ponnyerna ett par timmar och skrämde slag på alla i byn:) På dagens program står förberedelser inför morgondagens marsvinsutställning (ja, det finns sådana också:))
Hallå i Sverige! Blåst och sol, det är vad Gotland bjuder på i dag! Är på G att gå ut och fixa med russen. Lite hovvård m.m. och att Lissi skall få prova en sele! Blir väl städning också antar jag…..usch!

Hej på er alla. Igår var man på ett helt okej möte med GRTK (gotlandsruss trav klubb) Vi var då inte många som kom men det var en bra stämmning. Ha de bra allihopa :)