Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 610 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2007-11-01

Ny månad, nya tider, nya äventyr och nya löften!? Ja, om man får tro min man så verkade det som det var nyårsafton igår kväll. Tyvärr ingen champange, men löften om att bli nyttig och motionera. Så här mitt i november. Han kan äta sina grönsaker enligt någon metod och nöta på sitt gym. Jag fortsätter gärna med hästarna och glufsa i mig lite choklad då och då. Idag är jag ledig och har mycket att fixa med. Stolparna till vindskyddet ska upp idag (OM snickaren kommer) GerTi ska hämtas och Tigerlilja ska lämnas på träning. De andra får nog nöja sig med att klappas idag, kanske får sig Manda en liten ridtur av dottern.

Ha det så gott i dag den första november! Nyttiga eller onyttiga.

MagganS-B
0

God Morgon!

Grått och trist, regnat har det gjort och vi är lovade kuling…..kul för alla som skall till Gotland och köra motorcykel på GGN…..Oskyldig…..själv skall jag jobba…..

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i Landet! I dag har vi vaknat till halv storm, fem grader varmt och solsken. SKumt, igår var det minusgrader… Var i Boden och hade minimaraton med ungarna på ponnytravlägret, de tyckte det varv jättekul med hinderkörningen, och jag hoppas de fick några postitiva tankar om "vanlig" körning. På dagens program står jobb för mig, sara och hennes kompisar skulle visst spöka ut sig och rida halloween runt byn i eftermiddag.

Jenniferohlson
0

Godmorgon!

Idag ska jag sköta alla behövliga sysslor hemma:) Ska fortsätta tvätta täcken. Mot eftermiddan blir det en ridtur och kanske jag tar mig för och tömkör en sväng!

Ha det bra!

Reko
0

Jag väntar på samtal från russköpare. Mitt ena russ ska ha kommit fram i dag efter en nätt tripp på 50-60 mil någonting. Det ska bli spännande att höra av dem eftersom de har köpt honom på telefon.

Turnado
0

God eftermiddag!

Slutar tio över 3. Sen ut till stallet. Ingen lella och vagn idag häller. Snart gör jag de själv. Måste duscha ture någon dag. Han är värkligen kolsvart

amandahandersson
0

Goddag!

Jag har varit ute och kört snabbjobb med Zolle. Han klockades 9 sekunder under rekordet, men kändes ändå slö och oengagerad. Kan bero på det helstängda huvudlaget som han inte är van vid, eller att det faktiskt är november ;)

Jag har också gått en sväng med den förmodligen piggaste och gladaste hästen i världen med vinterpäls - Musse!
Han var väldigt skuttig och hoppig idag, ville bara springa! Puh… Man blir ganska slut av att gå med den där! x)
Men när han väl fick springa så sprang han kanonfint, och påbörjade varje travtur med två snabba glädjeskutt ^^  Snacka om att ha trav i blodet…

/Amandah

karisma
0

God kväll har inte skrivit på den här tråden idag då jag hade vissa data problem i morse Nu stormar det ute skall stax ta in de små liven de som står inne samt ge mat till de andra som bor i vinskydden Imorgon kommer vet för att kolla stona och vetbesikta valparna de första flyttar på lördag fy så fort tiden går Om allt fungerar så är jag på Gotland om en vecka det skall bli skönt för då blir man omskött av Carolla med god mat och massa upptåg till olika ställen Längtar ha det gott där ute

god kväll

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~