Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 772 ggr
karisma
0

God Morgon 2007-10-29

Morgon där ute ETT STORT TACK TILL ALLA RESESkrattandeKOMPISAR som gjort den här helgen oförglömlig lite trött idag men det gör inget. Nu ska jag ut och kolla min små russ fast det duggar så gör jag det med glädje för jisses vad jag saknat dem Ha det gått där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ryttarn
0

Godmorgon!

Tillbaka på kontoret efter en oförglömlig helg på russkonferans. Sista veckan på gamla jobbet så är det dags att börja städa ur skrivbordet.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Egedal
0

Godmorgen

Tak for en dejlig weekend i Emmaboda. Det var meget hyggeligt at være sammen med så mange dejlige russfolk.

VeronicaP
0

God Morgon , hoppas ni hade trevligt i helgen alla ni som tävlade och var på avelskonferensen. För en gång skull så regnade det faktiskt inte i Halmstad i går på tävlingarna . Så nu har vi gjort årets sista tävling och det var skönt ska erkännas , bara en utställning kvar sen är det vintervila .

[Croneld]
0

God morgon! Tack för en trevlig helg! Vi kom hem vid midnatt och då var det plums i säng. Nu är jag på jobbet! Ha´ det

Tittut
0

God morgon alla!

Vi kom också hem i gott skick i vår bil, fast ganska trötta. Fölungen, Boonus, stod och somnade på stället när han kom in i stallet. Han var nog som en dry martini, dvs skakad men ej rörd, när han kom fram efter dryga 50 mils resa.

Nu skall jag snart upp och släppa ut dem i regnet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Odena
0

God morgon. Eller egentligen inte morgon men inte förmiddag heller. Har varit uppe ett tag nu och har hunnit vart ut och sett på hästarna och fyllt på i vattentunnan. Har biologi prov imorgon i skolan och som vanligt har man inte tittat på det =S Igår så var jag och mamma ute och körde och vi höll på och krocka med en bil som körde rätt ut på vägen utan att se sig för men som tur lade Odena i bromsen fort =S

MagganS-B
0

God Morgon! Hörde på båten i natt att ni hade jättetrevligt på konferensen…..skulle så gärna varit med och lyssnat till Kurt Graaf! Det finns ingen som kan russ som han!

Själva var vi i Göteborg, det var också jättetrevligt, synd bara att allt kostar pengarCool: IKEA, Universeum och Maritiman var några av ställena som vi besökte, plus ett par inte billiga restauranger! Men som sagt, vi hälsar inte på barnen alla veckor!

Anna-Uppsala
0

Nu är det sena eftermiddagen och jag har sovit som ett murmeldjur hela dagen lång, medan regnet plaskat ner här utanför. Ska strax till stallet och ta in två blöta, kalla, lurviga russflickor och om det slutar ösa ner vatten från himlen ska jag köra en runda också! :)

Förresten - nån som vill ha en burk med bananflugor? Det har startat ett litet bananfluestuteri i mitt kök under helgen, och det känns som om jag skulle kunna dela med mig av ganska många avkommor - om vi säger så. Alla är pigga, friska, väl uppfödda på banan och helt tama! Säljes i befintligt skick, utan veterinärbesiktning, å andra sidan är priset trivsamt lågt … ;)

Turnado
0

God kväll!

#6 Ture Od är beräd annars kunde det slutat illa :S

har packat och städat sen halv 3. Ska jobba på puma ikväll så läxorna åker med. engelska till måndag Ett stort fett Prov :S och so-arbete inlämnat nästa torssdag. Hästarna flytt? hur löser man detta på bästa sett?

Miii4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll, här har regnat hela dagen :/ Hästarna fick ha täcke hela dagen.
Har jobbat i travskolan med, idag kom en stor grupp med handikappade ungdomar av olika slag! Det var skoj att vara med där, dom var så goa och glada trots regnet :).

Bjuder er på en bild på Ina Roll från årets sista lopp, och förhoppningsvis hennes på ngt år, igår.