Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 741 ggr
Tittut
0

God morgon 2007-10-26

Har ni packat klart?

Jag sitter i mörkret med grus i ögonen och försöker komma igång med något vettigt innan ungarna skall upp och jag iväg till Emmaboda.

Kör försiktigt alla som skall ut och åka idag eller i helgen.

Liselotte

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

# 0 God morgon! Nu har jag packat, har precis själv fått i väg ungar och man! Fixat med hästarna och nu ska jag om en stund hämta upp två stycken i Norrtälje sen kommer vi till dig Tittut. Det ska bli trevligt att få bo på hotell, träffa russfolk, äta god mat och allt annat som kommer att hända.

Ha det gott i helgen och vi "ses" på måndag!

[Emmelo]
0

Kör fösiktigt allihopa..halt på vägarna nu, min syster körde av vägen igår kväll kring halv nio tiden! Klarade sig med en ond hand! Som tur var, att volta med en micra är man nog inte så kaxig efter!  =(

Ha så kul också..:D

Kajsa-B
0

God morgon!

Har precis packat bilen för Emmabodaresan. Ska hämta upp Pernilla i Borlänge, sen bär det av. Ska köra försiktigt!

garrilina
0

God Morgon!

Har tagit sovmorgon idag, har lektion 9.45 perfekt för jag var trött idag. Var till den stora huvudstaden igår med 45 15 åringar för att besöka riksdagen. Intressant och roligt men det blev en lång dag vi åkte kl. 6.30 och var hemma 21.45. Kändes skönt att gå ut och fodra och släppa ut de fyrbenta.

Avundsjuk på er som ska prata russ hela helgen, får nöja med att pyssla med våra och läsa russtidningen som jag såg hade kommit igår.                                                                       Ha en bra dag och helg!

StuteriQveiar
0

Jag måste ladda upp med en massa papper, och förbereda resan till Emmaboda, samt resan till Skara på måndag till SH. Ska iväg en sväng på dagen nu, och sedan vänta in min dotter innan vi kan åka iväg till Emmaboda.

Ha en bra dag!!

Ser fram emot helgen!

Anna-Uppsala
0

Här sitter jag och är jättesömnig - *gäsp!!! - men snart piggnar jag nog till, ska ta en lång, varm dusch, fixa det sista här hemma och sedan avgå mot Tittut och så småningom Emmaboda!
Vi ses!!! :)

Nitro
0

Godmorgon!

Kl 12 idag åker vi till Romme med Dolly, ska bli jättekul!
Dock har vi sommardäck på både bil och släp, vet inte hur detta ska sluta. Det är snö här i alla fall. Huvva!

Angel
0

Hm, nu har även jag åkt på en förkylning.. blä för det, hoppas jag kan gå hem lite tidigare idag. Hem till min soffa och en mysig film!

VeronicaP
0

God morgon och ha en kanon trevlig helg i Emmaboda och ni får skvallara till alla oss andra om vad ni pratade om där. Kör försiktigt.

Här är det muligt i dag . Tur man är ledig så man kan själv välja hur mycket jag vill vara ute idag :-).

SLennartsson
0

God Morgon. :) Jag är tröött! Sitter i skolan och gör ett arbete. Småföretagande är inte det roligast att ha på morgonen. *gäääsp*   Ska hem och köra Svartkrut sen.. Kul kul. Ha en bra dag! =)

Odena
0

God förmiddag =)  Ute är det molnig och jag funderar på att ta en lite körtur med sippan men jag vet inte riktigt om jag har lust. Jaja jag skall iaf mocka och smörja lite selan så vi får se hur det blir.. Har bra ;)

Turnado
0

Det blir en lugn dag. idag. Effi åker hem bara :(

Impulz
0

God Dag! Idag så kommer inte att hitta på någonting speciellt, ska ut med lite ponnyer och så… Snartsnart är det ju lov, bara 2 lektioner kvarSkrattande Är såååå svartis på alla er som ska till Emmaboda, jag vill oxå dit!Gråter Hoppas att ni får en riktigt tråkig helgFlört

Asagard
0

God eftermiddag. Håller på att elda för fullt. Ska åka till fastlandet i helgen och eftersom jag ändå var tvungen att elda idag så tänkte jag att jag inte behövde det igår. Vaknade i morse och insåg att det bara var 15 grader inne. Burr. Har idag lastat en massa ved för veden här hemma var slut. Och nu ska jag snart åka och hämta hem Effi och sen en sväng till posten.

I morgon åker jag också iväg precis som ett antal till här, fast istället för russmöte så åker jag till västkusten med två kusar.

Ha så roligt allihop i helgen!