God morgon 2007-10-25
Här är det becksvart och dimmigt ute. Jag skall jobba idag och måste försöka få klar posten innan, så det är bäst att ösa på.
Kör föärsiktigt ni som skall ut och åka bil. Det är halt på sina håll skulle jag tro.
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon ute i landet! Här är det åtta grader varmt, ingen risk för halka iaf :) På dagens program står arbete, och sedan iväg till boden för sista tälvingen i år. Sara är sjuk, så hon får vara hemma från skolan så hon orkar rida monté ikväll… Timing!
Godmorgon!
Här är det klart ute, men lite mörkt fortfarande. Hoppas på sol idag!
Tror jag åker ut och kör en repa med Juppe idag, eller Zolle om han fått skor :)
Fast först väntar skola… Slöjd, engelska (jävlar också,läxförhör), franska och kemi. Sen är det sluuut!
Ha en bra dag!
/Amandah
Här är det kallt, klart och frostigt ute - så vackert! :)
Hjördis har ju fått en sadel, men den glider på sned vid minsta lilla - inte så konstigt, för sadelgjorden var lite för lång i går och hon har inget sadelläge … I dag ska jag köpa en ny sadelgjord, en svanskappa och en förbygel och sen ska väl sadeln ligga kvar där den ska! Annars blir det häftpistolen!!! *morr*

God förmiddag =)
Här är det lite molnigt men solen har ändå övertaget. Snart har alla löven fallit av. I morse när jag var ute och hämtade ved så bara rasade det av amssor av löv från kastanjen. Nää nu skall jag ut och mocka i stallet =)
God förmiddag! Har vait uppe några timmar och under den tiden har molnen givit plats för solen och nattens frost har smält undan. Det ser ut att bli en riktigt härlig dag :) Ska strax ut och titta till hästarna och sedan skall jag fortsätta evighets jobbet att smörja selarna (puh, fyra st :S) Kemiläxan behövs göras oxå, trots tappra förträngningsförsök ;P

God förmiddag! Idag är det vackert väder, lite kallt dock, var -3 när jag vaknade i morse, det vara bara till att ta på sig vantarna! När jag kommer hem från skolan så blir det till att lägga ner större delen av kväll på att plugga till prov som jag har imorgon… Men lite tid i stallet blir det ju naturligtvis oxå!
Och vad har Hjördis för storlek runt magen då Anna?
Hejsan! Här är dagen i full gång redan. Snart är det shopping som gäller, inför sonens födelsedagskalas. Ha det så gott!