Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 693 ggr
garrilina
0

2007-10-23 God Morgon

God Morgon!

Har varit snabb idag så det blev någon minut över innan vi mäste åka till dotterns buss. Mörkt ute idag pg.a. en molnig himmel då blir det så mycket svartare när de fyrbenta ska ut.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här dröjer ljuse tännu en stund, ska starx gå ut och ge hästarna frukost. Igår fick Mysli och Yazzå vinterskor, och nästa fredag är det Myria och PRimulas tur. Idag ska vi rida lektion, och jag ska till kotknackaren nu på morgonen. Det behövs, jag kan inte gå så bra längre…

karisma
0

# 1 hoppas han gör underverk med dig för de är duktiga

God morgon har gjort rent den ena gräsklipparen nu på morgonen så jag hoppas det är färdigklippt för året Det är vel dax att plocka fram snöslungan och långkalsogerna snart Ha det goot där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

# 2 Nej inte än va? Fast jag har redan termobyxorna på mig när jag fodrar på morgonen!!Skrattande 

Nu ska jag dra iväg och det kommer att blir en lång dag, med vanligt jobb, möte och handledning. Sen på kvällskvisten blir det pianokonsert (av dottern som inte vill rida)

Ha det!

Tittut
0

God morgon!

Pappersjobb idag. Nu fungerar det mesta, så jag har gjort lite pass som skall ut. Kul!

Måste tömma transporten också innan helgen, men jag tror det får bli i morgon. Synd att göra något i tid….

Ha en trevlig dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Merete-h
0

God morgen!

Så deilig å stå opp når morgendisen ligger som et teppe under oss! Det eneste vi ser er håpet om blå himmel og fjelltopper :0)

Ble en lang kveld i stallen i går med masse aktivitet og mennesker. Ridning, kjøring og tilslutt tømmekjøring av Blondie. Hun er kjempeflink!!!!! Traff endel biler ,som hun overser glatt. Masse folk og styr, ser ut som det passer henne midt i blink .

Ha en fin dag alle sammen!!:0)

Odena
0

God förmiddag.

Här är det ganska bra höstväder, solen skiner iaf nu ;) Skall försöka att göra iordning i ena häst hagen och släppa ut pållarna där så de kan beta av de sista lilla gräs som finns där =) Hare bra allesammans

MagganS-B
0

God förmiddag! Här är ganska soligt och bra väder, fast det varit en kall natt. Dags att täcka känsliga växter, även om vi bor i växtzon I-II. Pållarna stod och myste i solen när jag var ute hos dom, någon hade legat i vindskyddet också…..

Anna-Uppsala
0

God lunch på er!
I dag ska jag hämta en ponnysadel som en kompis vill bli av med - hoppas HOPPAS att den passar! **'håll tummarna är ni snälla***. :)
Och i kväll blir det fika hos en kompis i Järlåsa, en tjej som jag hade min hästar hos tidigare. Det ska bli JÄTTEKUL! :)

Tittut
0

Hälsa Lillian!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriQveiar
0

God dag! Har varit iväg med sonen till tandläkaren på undersökning, och skall nu ut och köra ett par pojkar efter att jag tagit lunch. Imorron ska jag köra en kompis islandshäst till Riddarhyttan.

Ska försöka att ta lite kort också…Har blivit dåligt av den varan i helgen, men nu är det ju som sagt var andra vardagen i den här veckan, och livet börjar gå sin gilla gång igen.

Turnado
0

God middag!

Fick sovmorgon till 09.20. Har packet endel nu. Ska till stallet i eftermiddag och köra Ture. Lella tömköras.

Ikväll blir det väll packa. Ska försöka packa allt under lovet nu. Så har man de gjort :)

amandahandersson
0

God middag!

Idag har jag kört Juppe! Juppe har fått ta det lite lugnare efter Skellefteå, det här var tredje körpasset. Han var så pigg och glad, så det var kanonroligt faktiskt.
Zolle har inga framskor, så han går inte att köra! Hmprf…..
Bara klubbtävling kvar nu, inget datum satt ännu.. Men jag ska hålla igång grabbarna tills dess i alla fall :)

Nej, nu ska jag plugga musik (prov på klassisk musik imorgon!), göra slöjdläxan (har 10 centimeter att sticka…) och se Grey's Anatomy lite senare!

Ha de riktigt gott!
/Amandah

SigneK
0

Ih vad det är trevligt att läsa om vad alla har för sig under dagen och kvällen. Själv ska jag sätta igång och ladda upp en massa bilder till framkallning. Det tar såååå lång tid (gammal dator) men om inte annat får datorn stå och ladda under natten, så kan jag väl godkänna i morgon….

Gokväll alla!