Godmorgon! 21/10 2007
Halloj!
Ännu en dag har grytt. Idag har jag en ny pojke hemma som ska släppas ut till det andra gänget med hingstar, nämligen Dumle Ess. Social träning på hög nivå?!
Inatt har de fått sova inne. Någongång ibland får de sova inne (allrahelst hingstarna) för att koppla av ordentligt, och inte kika efter tjejerna. Dumle tyckte det var helt ok att bo här istället. Han var supercool!
Bifogar förhoppningsvis en bild på honom i morgon!

Godmorgon i landet! Idag blev det minsann ingen sovmorgon, Peter skulle iväg med lastbilen och hade klockan på sex, så det var bara att kliva upp som vanligt. Solen håller på att bryta igenom dimman, det är så vackert ute just nu! Igår snöade det en stund, sedan övergick det till regn. Vi hann med att hälsa på äldsta dottern och se hennes nyrenoverade arbetsplats. Hästarna fick däremot vila i form, då Sara var borta och resten av familjen roade sig ed att städa inför vintern vid gargaet.

God morgon!
Är hult underbart glad. Kört Ture idag för första gången. Mamma har bara kört han innan. Han hoppade inte undan från vägskylten. Hund kom och han stack inte :)..Usch känns jättekul.

God eftermiddag =)
Idag är det i och försi monligt på Gotland men det är vindstilla och inte allt så kallt så det har varit perfekt och köra hästarna en sväng och de var jätteduktiga…
Ha en bra dag =)

God Kväll :)
Kom nyss hem från stallet. Har varit där hela dagen och pysslat med Lusse =) Vi for ut på en tur i morgon dimman också! Jätte mysigt^^ Nu ska jag se på Heroes :D
God kväll! Idag har datorn varit upptagen och jag har passat på att göra 1000 andra saker. Ser fram emot russkonferansen i helgen. Vi bilar neråt landet redan på fredagsmorgon och jag ser fram emot trevliga diskussioner och kanske några skratt under bilfärden!