Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1523 ggr
chillan
0

Cayenne 3352

Är det någon som vet nåt om henne? vi har en av hennes (2 )avkommor.Fanns i Göteborgs trakten tidigare.

Fidelia
0

Cayenne har jag varit spekulant på de senaste två ggr hon skulle säljas. Men någon annan har alltid hunnit före. Hon såldes senast nu i somras. Vet ej till vem. Ett jättetrevligt sto som tyvärr inte använts till det hon borde.

garrilina
0

Vi har också varit spekulant på henne för ca: 5 år sedan när hon var till salu. Vet att hennes andra avkomma finns här uppe i Hälsingland och har börjat starta på travet igen. Vi har lite bilder och en kort film på Cayenne som vi fick skickade då.

vasiria
0

jag äger Cayennes mamma Rissa och en syster till henne, Melissa. Jag har dock inte fött upp cayenne. Det är en väldigt bra stam och jag hoppas Cayenne har kommit till någon avelsintresserad.

StuteriQveiar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och genom "snälla, gulliga Susanne" har vi också en syster till Cayenne, Meiram, samt hennes systerdotter Andromeda, båda diplomston i år. Utan Susanne hade vi inte fått tag på så trevliga och fina individer. Båda dessa ston är dräktiga med Vidar 521.

Bifogar bild på Meiram.

StuteriQveiar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på Andromeda.

chillan
0

Kul att få lite uppgifter om Cayenne och andra av samma stam.Hoppas på mera svar.Vi äger Canelia -96 och Chili Monzun-05 .

Canelia har en avkomma född-02 Österängens Dahlia vet någon nåt om henne? visad eller startad på travet?

vasiria
0

oj, "snälla gulliga Susanne" tack det var snällt. jag sprider välstammade ston runt om i sverige.. hehe Rissa har även lämnat en som heter Basilika Bus som i sin tur har en avkomma som heter Oliver Pascal som kommer ut på travet nästa år.

Mixie
0

#7 jag träffade Oliver igår :) Jättefin var han =)

//Mickan