Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 419 ggr
StuteriQveiar
0

God morgon 17 oktober 2007

Mornis!

Idag ska jag iväg upp till Lövstabruk och ta en fika med Signe (Stuteri Dar). Ska bli roligt att se hennes hästar. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran.

Ha det gott allihopa!

NovaRoll
0

God morgon….i dag är det grått men det ska lätta, ska nog bara ta det lugnt fram tills ungarna kommer hem, sen ska här både köras och ridas, ha det bra

MagganS-B
0

God Morgon!

Här öser regnet ner, man vill bara krypa längre ner under täcket och somna om, men man måste ju jobba lite också….. Gav russen hö i hagen i går för första gången. DOM ÅT INTE! Tydligen är det dom betar fortfarande godare, och att döma av tjockleken så klarar dom sig utmärkt!

Krama om Signe från mig, Lillan! Glöm inte att fota Dumle!

StuteriSolo
0

Godmorgon! Här börjar mörkret smyga sg på, det är så mörkt att man måste tända lyset när man går ut och fodrar vid halv sju. Och igår eftermiddag vavr det nog så mörkt vid fem för att rida till ridningen(det var dimma och smårergnade också) Vid sex var det nstan mörkt. Jag tror det är höst! Sara red Myria och jag Mysli, galenpannan fick vara hemma :) Idag ska jag försöka mig på att ta upp potatis, och är det bar väder far vi väl ut med hästarna.

Stuteri-Ekslatt
0

Go morgon  hälsa Signe från Kung Dar  och hela familjen Lundberg. Han är så trevlig och han gillar alla russbrudarna men det är ömsesidigt. pluggar som vanligt medans resten av familjen jobbar eller är i skolan, sedan är det hästarna som ska tränas, ha en bra dag alla Russ älskare.

Miii4
0

Goddag, har bara hunnit släppa ut hästarna idag. Tänk vad bångstyriga valacker kan vara, medans stona va små änglar xD.
SKa nog tömköras lite idag med, sedan möte på travskolan.

Just nu går det omkring en man på gården, ingen aning om vem han är :S, bara jag o vovven hemma.

Asagard
0

God eftermiddag.

Jobbar jobbar och jobbar. Funderar på om det är någon idé att börja elda i pannan nu eller om jag ska ta det i morgon, då jag ska på kurs kl. 17.00 och det är väl då pannans temperatur är som högst.

Var sjuk i går kväll. Hade feber och var helt slut. Känner mig bättre idag. Min stackars syster däremot har åkt på både halsfluss OCH scharlakansfeber. Sååå skoj! :-/

[Croneld]
0

God dag! En strålande vacker höstdag är det och hästarna myser i solen. Dorina har sovit gott nu på förmiddagen i höhögen. Tänk om det vore vår i stället!Glad

Ha det så gott!

Anna-Uppsala
0

Vaknade klockan 14.03 och insåg att "ooops …" …
Skönt att sova var det i alla fall, fast jag drömde om att jag var på russkonferensen - och den var inte som på riktigt precis! Den hölls nämligen i Austraiien och överalt sprang detomkring en massa vindögda (!) kelpiesar! Nån som kan ge en förklaring på den drömmen, kanske?! ***kliar skallen***

Odena
0

God kväll :)

Här på Gotland idag har det mest regnat men det har slutat nu i eftermiddags nån gång :) Hade fysikprov och det gick faktiskt bra :)