Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 503 ggr
karisma
0

God Morgon 2007-10-16

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute hoppas på en skön dag för er alla Jag styr min kosa mot Nynäshamn idag. Argo ska åka hem till Gotland och Duktig ska hem till sig så det blir byte av hingst vid hamnen, ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Idag är det segt, jag har inte varit ut och m atat hästarna eller väckt Sara, så jag borde väl sätta fart tror jag. IDag ska jag id-kolla ett äsneföl, och ikväll är et ridningn. Och så följetongen - morötter och potatisar…

Asagard
0

God morgon! Sitter och mumsar frukost för att sedan kasta mig i bilen och fara i ilfart till skolan. :-) Det är nååågot segt idag.

[Croneld]
0

God morgon, I dag är jag hemma för jag är förkyld och har ont i halsen rejält. Hoppas ni andra är friska och får en bra dag!

MagganS-B
0

God Morgon!

Dimma!

Hämtade Lissi i går, hon gick rakt på släpet, inga protester, men när färdkompisen Dagny blev tjurig och inte vill gå på, så ställde hon sig rakt upp i släpet med frambenen på "hingstväggen" framför sig…..snacka om vig häst. Annika fick ner henne igen, och Dagny fick inte åka med……I våras lämnade jag en liten ettåring på sommarbete, tog hem en färdig häst! Jättefin har hon blivit i sommar, stor och bastant, mamma Leilu upp i dagen, fast brun! Tack Laila för sommarbetet, och tack Annika för transporten!

maiijjha
0

God morgon! eller för middag känns det som när man varit uppe sen 5. Jobbar och står i eller kanske inte. Sundsvallsborna åker inge taxi idag :(    I eftermiddag ska jag till Karamellen och köra honom en liten sväng. Sen blir det hockeykväll i soffan.

Önskar Er en fortsatt trevlig dag

Chirak-96
0

God morgon. Är på gång iväg med lillkillen till dagis. Sen blir det lite tömkörning och vidare till stan för att leta efter en klänning att ha på ett bröllop. Hittar ingenting, finns bara tunikor och då ser man ju gravid ut och det har jag varit färdigt… Eller så ser jag ut som en liten tant.

I eftermiddag kommer Agge med min nya sele, får väl se om vi kan hinna med att prova en liten sväng. Ha det gott alla russfantaster!

Odena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll :) Sitter och pluggar atomfysik som vi har prov på imorgon. Usch och blä för fysik. Är så trött ikväll men måste ändå stanna uppe till tion så att man hinner se House. Hästarna mycer ute i hagen men imorgon får dom ut och springa ett pass :)

Miii4
0

Godkväll, sent nu kanske för god morgon.
Ser på Moulin Rouge på tv, och skall snart ut med hunden en sista runda.

Körde Ina idag, och lillsysyter (18 år) fick rida Zamir. Ina var supersnäll, första gången hon kördes på våran nya mark :).
Zamir, som oftast förväxlas med en islandshäst, SÅG ut som en idag, och kändes som en att rida med tydligen.

Imorgon kanske det blir en tur till, det var supermysigt att köra i detta höstvädret :).