Glädje =)!!!!
Glädje =)!!!!
Bara måste få utrycka och sprida vår glädje över att den 3:de (90dygn)dräktighets kollen är possitiv, så nu vet vi inte vad som skall gå fel, nu ser vi fram emot midsommar, som inte kommer att gå runt stången….utan i glädjens täcken över Ettan Rolls "barnbarn", Nova Roll`s och TysonII gemensamma avkomma…..VI MÅR SÅ BRA och ÄR SÅ GLADA att vi här på Holmslund önskar att ALLA får känna på vad vi känner i dag!!!!
Kram på er alla!!!!!
Grattis, hoppas att det blir en fin liten fölis!

Grattis :) Det blir nog en kanon fin fölis :)

Grattis! Lycka till i fortsättningen!
Tack ska ni ha!! sen är det bara resten kvar. men världen ligger ju öppen och det är bara att ta för sej.
Måste bli mitt barnbarns barnbarn, eftersom jag födde upp Kajpa, Ettans mamma med Grix en hel sommar i stället för hennes mamma Kajsa som dog!!!!!

Grattis och Lycka till resten av tiden med.
#4 Eftersom "familjen" skall utökas så är du välkommen till fastlandet när det beger sej….VÄLKOMMEN
!!!!
#4 Eller jag ska väll säga, NÄR det har begett sej!!!! då hon är beräknad runt midsommar….
# 8 den som lever får se…..tack i alla fall för inbjudan, för det var väl mig du menade
#9 jo det är dej jag menar…tänkte att kanske du är intresserad av resultat från Kajpa och nedstigande Ettan och nu Nova, erbjudande står kvar och vill du så kan jag meddela dej när det är så dags.
#10 Jättegärna! Tack!