God Morgon 2007-10-15
Grått, regnet hänger i luften…….Ingen bra dag för utomhusaktiviteter eftersom det blåser snålkallt också. Får se om Annika och jag skall hämta Lissi i dag, jättespännande att se hur hon växt på sig under sommaren. Leilus avkommor har haft en viss förmåga att se ut som dom skulle växa över redan som 1,5-2-åringar, men snällt stannat på den höjd dom haft då, bara grovnat på sig sen.
Ha en bra dag alla russpolare!

Nu är det åter vardag, och barnen och maken har försvunnit till jobbet och skolan. Tyvärr blev vår tömkörningstävling i helgen inställd. Det var för tråkigt väder för att det skulle vara roligt (i våra barns tycke), men vi bjöds i alla fall på skönsång av vår äldsta dotter i kyrkan i söndags. Den enda anledningen (nästan) att jag går till kyrkan.
Ha det gott, och Maggan, om du är intresserad kan du väl höra av dig?
Kramizar
Anna

Godmorgon! Här är strålande solksen, och säsongens första halka, tre avåkningar runt Piteå sa de på radion :) Igår var vi ut och körde par med Yazzå och Mysli, de gick riktigt bra idag också. Sara och hennes kompsar var ut och red med Mimmi och Myria, de var nere på ridbanan tills det blev nästan mörkt, roligt hade de iaf. Det regnade ända tlll vid tre igår, så hästarna kom inte ut förrän på eftermiddagen(för att jobba alltså) Idag blir det jobb,o ch så får jag se om det blir morötter eller häsatr sedan.
Godmorgon i regnet!
Hemma efter en helg hos min mamma i Skåne, kan man bara konstatera att allting är sig likt. Den förrymda hamstern Panik är fortfarande borta men katterna är lika hungriga som vanligt, så han har väl gömt sig här i nåt hål och vänar på bättre tider.
Godmorgon! Här är det vackert idag, lite kallt men klart
Ha en bra dag alla.
Hejsan! Nu är det för sent att säga god morgon, så det blir en litet hej hej istället! Jag har fått rapporter om att GerTi är satt i vagn nu och det har gått bra. Jag saknar henne här hemma och ska nog dit och hälsa på i veckan. Ha det gott!

#5 vad roligt att hon kommit i vagn, och att det gått bra

God eftermiddag :)
Här är det molnigt och kyligt men ut istallet måste jag ändå snart gå för jag ser att Odena tittar in genom fönstret och tycker att man är lat. Nu är det bara kvar en vecka i skolan innan höstlovet sedan går man två veckor i skolan och sedan har man prao i 2 veckor men vi har in te fått veta platser än men jag kan gissa att jag är själv på platsen som jag sökte till ;)