Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: efterlysningar
Läst 969 ggr
ciklidtrixan
0

Rovalds Zoynett

Hej! Är nya här på sajten. Jag bara undrar om det finns någon som vet något om Rovalds Zoynett sto född -96 , har sökt på flera ställen men inte hittat så mycket om henne. Vore tacksam för svar.

PernillaJ
0

Rovalds Zoynett 3798, reg nr 30-96-6065, ljusfux sto född 1996, bls snp, mkh 123 cm, e Filur 331 u Zoya 2817 e Inter 380. Stambokförd 1999, inga uppgifter om några avkommor (uppgifter ur Riksstambok för russ, band XIV).

Stamtavla (Zoya även mor till bl a Zoyer 427, samt ridponnyhingsten Zoy Gun som använts en del i korsningsavel)

ciklidtrixan
0

Jag tackar för svaret, jag undrar också om någon vet om hon har presterat något på tävling, typ trav, hoppning eller dressyr.

staaf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rovalds Zoynett har en helsyster "Rovalds Zoyara" som står i Finland. Zoyara är diplomsto och jag har för mig att jag läste att hon kom tvåa i Best in Show-ringen för ett tag sedan.

Bifogar en bild på henne

Odena
0

#3 Rovalds Zoyara är jättevacker häst (iaf på bild) så jag måste länka till en hemsida med några bilder på henne :)

http://sukuposti.net/fakta.php?Numero=331338

PernillaJ
0

Rovalds Zoynett har gjort två starter i ponnytrav, utan större framgång:

2000 (4 år), 1 start, 4:a, 2.56,4, 150 kr

2001 (5 år), 1 start, oplacerad, 3.07,8

ciklidtrixan
0

Jag tackar än en gång för upplysningen. Det var kul att kolla på ett helsyskon, och dom är ju inte helt olika varandra, våran "Ronja" har helt ljus man och svans.

staaf
0

#6 Vilket fint kort!

ciklidtrixan
0

Här kommer ett till

Jenni-Bess
0

Wow…Vilken grej av manen…Jätte fint.