Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 431 ggr
karisma
0

God Morgon 2007-10-12

God Morgon där ute i stugorna I dag kom jag in på sajten jippi, hade stora problem med det igår så när jag äntligen kom in då hade huvudet glömt vad det skulle säga. Här är det regn och blåst ca. 6 grader varmt Bör vara ute och jobba idag men det känns nog för stug värmen. Jag var på hippologdagarna i uppsala 9-10 de var givande Stig-h var där och pratade om dopping bla Dag två ägnades åt Alternativ-medicin där var det lite blandat  Träffade Glad några russmäniskor där det är alltid roligt.Ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon! Sextong rader inne, orkade inte elda igår när jag kom hem från jobbet vid sju, det straffar sig genast. Nu sprakar en munter brasa i köksspisen, och det är -4 ute, idag måste jag gräva upp mina grönsaker tror jag… När Sara kommer hem från skolan ska vi ut med ågra av hästarna, och nu ska jag jaga upp Sara och ge hästarna frukosthö

StuteriQveiar
0

Här har vi 2,6 grader varmt ute. Ska idag kontrollera med SH vad som gäller då man har officiell utställning. Vi hade i år en inofficiell utställning, men tänkte utvidga den till att bli officiell nästa år. Kunde vara kul att få till stånd en utställning i trakterna av Östervåla också.

I övrigt ska jag ut och pyssla med hästarna. Det är mumma för själen…

NovaRoll
0

God morgon!!! höstoväder!!!! väntar på Vet. för koll av tänder och dräktighets koll (den 3:de), vilket inte skall vara några problem…annars blir nog dagen ganska lugn efter dom vankiga göromålen, ska nog ha lite mys i soffan med gubben och hunden, åka och handla lite gott till i kväll och bara ha det bra….Ha det så gott

[Croneld]
0

God morgon! Här är det också regnigt och blåsigt, man vaknar till minsann när man ska ut och fodra på morgonen. Nu ska jag fortsätta jobba. Ha en trevlig dag!

MagganS-B
0

God Morgon!

Regn! Storm! Typiskt höstväder på Gotland! Tur att vindskyddet är målat och klart! Jobbet väntar…..

Turnado
0

God eftermiddag! ska snart gå ner till dagis så är mamma och pontus där så åker vi till mummu. Efter som hon nu opererat sig igen så får man va lite social. På hemkunskapen gjorde vi äpplepaj :) bra för magen de. Hopas på bra väder i morgon så effi o jag tarvår första seger :)