Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavelshingstar
Läst 1848 ggr
Tyfon
0

Oidipus?

hur många avelsgodkända hingstar har Oidipus lämnat? och vilka är det?

Hagelberg
0

Oidipus har lämnat Silverboy född 2000 och nya Tyfon född 1998, fler hingstar är det inte efter Oidipus.

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på Silverboy 552

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tyfon
0

jag får väl själv stå för bilden på Tyfon :P

ChristinaLindström
0

#2  Vilken snygging.

Gottis
0

Hur går Oidipus avkommer på travet? Hur många diplomsto har han?

Tyfon
0

jag vet att han har 2 undan nycka den ena Akilles har gått 2,11 tror jag och Sendan Tyfon som har gått 1,55

Hagelberg
0

Oidipus har ganska många diplomston, har dem inte i huvudet. Han har Amandus på travet i Finland, 2.05,9  1905 euro (vad nu den står i?) Tino går oxå på travet men vet inte hans rek.

PernillaJ
0

#5 Oidipus 489 har lämnat fyra diplomston:

Jag har siffror för Oidipus startande avkommor i Sverige t o m 2006: 10 startande, 124 starter: 19 - 25 - 15 (15% segrar, 48% bland de tre), prissumma 33.169 kr (3.317 kr per startande, eller 267 kr per start). Hans framgångsrikaste avkomma är Tyfon, i Finland har Amandus II gått bra.

Teja-Bea
0

Tack Pernilla! Du har bra koll du! =)

Alltid kul att läsa om Silvers syskon/släktingar! =)

#4 Tack! Han fick 44p i somras!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Hagelberg
0

Oidipus har även 7 st kl 1 hästar efter sig. Catya f-02 fick guld som tvåårig men har inte visats efter det, räknas hon som kl 1? Gör hon det får han en till!

Min Fina har fyra avkommer med Oidipus. Tiska kl 2 ridskoleponny i Övertåneå (tror hon är till salu), Amandus i Finland, Bodil kl 1 ridponny som tävlas av barn på lätt nivå och Catya som jag inte vet vart hon tagit vägen men som fick guld 2004 på riksruss i Tingsryd.