God morgon 9/9 2015
Här börjar morgonen med älgsafari. 5 älgar går och betar i havren inom synhåll från huset men tillräckligt långt bort för att fotas. Samtidigt smiter räven förbi.
Livet på landet :) Jag fick bedöminingen från utställningen i brevlådan igår - eftersom jag glömt att hämta ut den så var de snälla och skickade den till mig. När jag läste den så var den helt ok, 7:or och "rastypisk" en 8 på traven. Tror mycket berodde på hullet som sagt var :p

jag fick oxå mitt protokoll på posten… jag tänkte tom på att INTE glömma,,, och så gjorde jag det igen!…
jag var mkt nöjd med kritiken framförallt… kändes rätt bra får jag säga, fick en 9 på skritten, det som "fattas" att jobba på var huvud hals o bål som ska upp till en 8… lite mindre hull så går det nu få tillbaka den…
Typen brukar hon oxå kunna ha 9 på, men den kanske kommer om jag får ner hullet det oxå… !
Så …. mindre hull på våra så kanske vi kan komma igen! ;)
9/9 ska det vara!

God morgon
En lite kylig men härlig morgon, solen skiner och de är rätt vindstilla det får man vara glad för efter den regntiden som varit ;)
Händer inte så mycket idag, mer än att vi ska in med ena shettisen och ett russ på banan och köra lite inför helgens tävlingar .
Ha en underbar onsdag ☀️