Avelskonferensen
Anmälningstiden till Avelskonferensen är framflyttad till 1 okt.
Svenska Russavelsföreningen, som i år firar 40årsjubileum, har beslutat att subventionera konferensavgiften för medlemmarna. Du betalar alltså bara 500:- Då ingår även boende och mat. Icke medlemmar betalar 850:- Läs mer på SvRafs hemsida
Missa inte detta tillfälle att träffas och "snacka russ" en hel helg.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Det stod 850:- i annonsen bak på tidningen Gotlandsrusset. Inte något om 500:- för medlemmar. Jag har betalat in 850:- för två personer dvs 1700:-. Är det samma konferens vi talar om? Det heter ju Russkonferens? Går det att få tillbaka det jag betalat för mycket? Jag är ju medlem.

#1 du får tillbaka pengarna där nere blev jag upplyst om För de han inte gå ut med information ta det lungt bara 
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Hoppas jag kan få till det. Det är problem med att hitta hästvakter då två av mina dötrar är i Pakistan och den äldsta oxå vill till Emmaboda…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Hihi ha det så kul själv ska jag föda barn….skitbra planering eller hur…..
Trodde ett höstbarn inte skulle krocka med hästarna men jag har då total lyckats, utställningar, generalmönstring och konferans…
Jaja vad är en bal på slottet alldeles alldeles ……..

Vi ska tänka på dig Kristin när vi är där.
Det kanske finns någon som vill samåka härifrån Åsbro? Jag har två platser i baksätet.

E de någon från Jönköpingstrakten som vill samåka?

kommer man få någon slags bekräftelse att man är anmäld?
Vem kommer till konferensen? Vi blir två från Danmark i alla fall 

Jag och min mamma kommer dit..
Jag kommer också.

Härifrån är vi 3 st till avelskonferensen! Det blir en nätt tur igen…

Jag ville dit! Men såklart så blev Gävles tävlingsdag flyttad till precis det datumet…

Jag och min äldsta dotter, Mikaela, kommer. Funderar på om man får någon bekräftelse på att anmälan verkligen kommit fram….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jag rekommenderar er att ta kontakt med arrangören, i detta fall Östruss.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Vi kommer 5 pers i en bil från väst…
Vi i östruss kommer att skicka ut information,adresslista mm innan konferensen. Bekräftelse på att anmälan kommit fram kan man få genom att ring till katrinH eller ingrid H telnr i tidning
Både Klangx2 och Susanne Jansson anmälningar har kommit fram. Är det några mera som vill ha bekräftelse via ifocus.